Mikä on tekosyysi mikset tilaa bikineitä Kiinasta?
Valikoima on paljon isompi ja hinnat murto-osa länsimaalaisten kauppojen hinnoista.
Kommentit (19)
Olen naturalisti lisäksi pidän erilaisista uima-asuista https://www.pulju.net/images/products/borat_orig.jpg
Siellä naisilla on kolme rintaa ja binikineissä niin ollen yksi kuppi liikaa minulle.
En shoppaile. Ostan vain tarpeellista. Lisäksi haluan suojella luontoa. Kiinasta tilaavat tuhoavat luontoa ja ympäristöä + sairastyvat myrkyistä joita rytkyissä on.
En tartte teekuppibikinejä, tartten G-kupit. Tilaan Englannista aina samaa merkkiä, helppoa ja ovat n. 25 € halvempia kuin täällä.
Vierailija kirjoitti:
En tartte teekuppibikinejä, tartten G-kupit. Tilaan Englannista aina samaa merkkiä, helppoa ja ovat n. 25 € halvempia kuin täällä.
Et nyt ymmärtänyt kysymystä.
Mulla on jo bikinit, en tarvitse lisää.
Kangas ei riitä yhtä tissiäni peittämään, vaikka ompelisi bikinien ylä- ja alaosat yhteen. Eipä silti, käytän muutenkin uimapukuja :p
Vierailija kirjoitti:
Kangas ei riitä yhtä tissiäni peittämään, vaikka ompelisi bikinien ylä- ja alaosat yhteen. Eipä silti, käytän muutenkin uimapukuja :p
Kuka on sanonut että tissit on saatava sataprosenttisesti piiloon?
Ei ole kovin ekologista että kone lentää Kiinasta asti vain tuomaan yksiä bikineitä.
En käytä bikineitä vaan kokouikkaria ja 1 riittää. Kiinalaiset xxxl-vaatteet on mulle liian pieniä, vastaavat eurooppalaista m tai l.
Kuinka terveellistä kuvittelet sen olevan kun myrkyillä kuorrutettu uimapuku kastuu ihoa ja emätintä vasten?
En käytä bikineitä. Mulla on kokouimapuku ja sitä käytän uimahallissa. Mökillä uin alasti. Missään uimarannoilla en käy.
Miksi tämä ap-vakkari haluaa leimata ihmisten mahdolliset perustelut jo etukäteen tekosyiksi?
Pitkät toimitusajat tai kalliit postit. Lisäksi palautus tuskallista jos aina edes mahdollista. Ja koska minulla on varaa välttää tuo tuska niin siitä mielelläni myös maksan liikaa. Siksi.
En käytä bikinejä.