Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Minusta on tullut naispuolinen juoksutrikoo-pervo!

Vierailija
11.05.2019 |

Oon nyt vähän kuin palstan vakkari miespuolinen juoksutrikoohullu (” käytätkö stringejä vai olletko naku teikoiden alla”), mutta en voi mitään sille että mäin 40+ iässä katseeni tarttuu juokseviin miehiin joilla on trikoot.
MIKÄÄN ei ole niin kaunista kuin pitkäraajainen hoikahko miesjuoksika jonka lihakset ja piirteet erottuvat trikoiden läpi. Juoksu on kaunista katsoa. Usein ajan autolla hiljaa vieressä ja katson kaunista siliettia ja lihasten liikettä. Kaunista! Joskus näkymän pilaa ainoastaan se että trikoiden päälle on vedetty pitkät löysät shortsit (en ymmärrä miksi?)
Miehet, trikoot jalkaan kaikille juoksijoille! :)

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
11.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Shortteja käytetään peittämään mielihyvän tuottamaa seisokkia.

Vierailija
2/11 |
11.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mitä tähän sanoisi... virkistävää vaihtelua trikoopervoMIEHEEN verrattuna!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
11.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katselisin seisokkiakin mielellään, jos kookas seisoo. Shortsit pois.

Vierailija
4/11 |
11.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Trikoiden etumus on myös kohta mihin ei voi olla katsomatta

Vierailija
5/11 |
11.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No mitä tähän sanoisi... virkistävää vaihtelua trikoopervoMIEHEEN verrattuna!

Kuule mies tuokin on.

Vierailija
6/11 |
11.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parasta on minusta katsoa tummaihoisia pikajuoksijoita urheilukisoissa...Ne trikoot ei oikeasti peitä mitään, suorastaan pervoa. Katson aina miesten pikajuoksun vaikka minulle on ihan sama kuka sen voittaa.

Vierailija
7/11 |
11.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä idea niissä shortseissa on? Tosiaanko häveliäisyys? Ei minulla mitään mitä vastaan ole, mutta kiinnosta onko niistä jotain apua niin kuin trikoista kyllä on.

Vierailija
8/11 |
11.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytän itse trikoita, mutta en juostessa, koska vihaan lenkkeilyä, vaan salilla. Käytin vuosikaudet aina shortseja, mutta trikoot osoittautuivat paljon mukavammiksi, koska niissä ei ole lepattavia (tiellä olevia) lahkeita, joiden ärsyttävyyden tajuaa vasta käytettyään trikoita. Monet miehet pukee shortsit päälle, en tiedä miksi, mutta miksi yleensäkään vastaavasti sitten pukea trikoita shortsien alle, itse en ainakaan shortsien alle laittaisi trikoita. Sen sijaan trikoot trikoina. Ja kaikkein viimeisin salivaate itselleni olisi collegehousut. Todella kuumat, valtoimenaan roikkuvat ja totaalisen tyylittömät, vähän kuin säkki roikkuisi jalkojen päällä.

Farkuissakin sama suuntaus mulla, nykysin ei tulisi mieleenkään käyttää slim-farkkuja leveämpiä, jotenkin ne leveät lahkeet on vaan tosi ärsyttävän oloiset. Kun on slim-mallia käyttänyt, sen tajuaa.

Vierailija
9/11 |
11.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No sitten onkin enää yksi kysymys: Mitä miehet pidätte siellä trikoiden alla, stringejä, boksereita vai... ei yhtään mitään? 

Vierailija
10/11 |
11.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua ahdisteli kerran pimeessä yks mu sulmaani juuri juoksutrikoilla ja sortseilla. Onneksi oli ukko mukana niin eipä pystyny tekee mitään. Pimeessä tuli perääni, luuli että oon yksin.

Vierailija
11/11 |
11.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

”Lihakset ja piirteet” *tirsk* 😉

Itse jos juoksen, ja käytän trikoita, kuten useimmiten, en pue päälle sortseja. Se olisi älytöntä. Sortsikelit ovat kesän kuumimpia ja silloin ei trikoita enää tietenkään käytetä kuumentamassa. Trikoiden alla ei vähänkään isompien lämpöasteiden puolella tarvita alusvaatteita. Pikkupakkasilla ja nollan kieppeillä kyllä. Jossain +10 asteen päällä trikoista lyhenee lahkeet reisipituisiksi.

Kireä, niukka ja vilpoisa vaatetus muuten on omiaan kutistamaan niitä piirteitä. Seisokkeja ei tartte pelätä. Semmoiset on sitten jotain pervoja joilla jäpittää trikoissa juoksulenkillä.