Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä ostaa äitienpäivälahjaksi?

Vierailija
11.05.2019 |

Nyt hyviä ideoita! Tuntuu että kaikki ideat on jo käytetty... Viimeksi leivoin kakun, on ostettu lahkakorttia hierontaan, risteilylle, syömään, olen teettänyt valokuvakirjan yhteisistä hetkistä lähinnä lastenlasten kanssa. En keksi mitään...

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
11.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä ei ole tapana ostella isoja lahjoja, joten en tiedä onko tästä sinulle mitään hyötyä, mutta itse ostin äidille suklaarasia, saippuan ja kuorintapalan. Ja siis tämä oli kaikilta 4 aikuiselta lapselta. Ei normaalisti vaihdeta aikuisten kesken lahjoja ollenkaan, mutta itse tykkään ostaa jotain pientä vanhemmille.

Vierailija
2/8 |
11.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotain WT-juttuja! Oletko ajatellut antaa vaikkapa valkoista Teemaa tai Savonia-aterimia...?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
11.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osta oikein kauniita ruusuja ja hyvä kirja. Jos äitisi harrastaa käsitöitä tai puutarhanhoitoa, kirja voisi olla noista aiheista. Emme kai me äidit muuta haluakaan kuin harvinaista yhteistä aikaa poismuuttaneen lapsemme kanssa.

Vierailija
4/8 |
11.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku kiva ylläri? Lähdette ensi viikolla syömään ja siksi aikaa tilaat siivouksen/ikkunanpesun tms. jotta palaatte puhtaaseen kotiin. Tai viet retkeilemään tai kokeilemaan uutta harrastusta.

Vierailija
5/8 |
11.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä noita WT-juttuja joka palstalle tulee? Taitaa itse WT, wannabe-rich bitch, olla paikalla :D.

Vierailija
6/8 |
11.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos asut pk-seudulla, vie äitisi Stockalle shampanjabaariin ja sen jälkeen ihanaan ravintolaan. Jos on perhettä, se mukaan.

Vierailija
7/8 |
11.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äiti kerro minulle -kirja. Oma äitini on yli 70 jo ja hän on elänyt hyvin erilaisen lapsuuden ja elämän kuin minä. Aidosti haluan kuulla hänen muistojaan ja ajatuksiaan, etenkin kun hän sairastaa alkavaa muistisairautta, enkä tiedä kauanko niitä pystyy vielä kertomaan.

Vierailija
8/8 |
11.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viette lasten kanssa syömään, tästä voi hyvin tehdä tavan, varaa aika johonkin hemmotteluun: ripsien pidennys, kampaaja, jalkahoitola ym.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi neljä seitsemän