Audiko mesnestyvälle?
Rupean kohta tiimin vetäjäksi työ paikalla ja aattelin juhlistaa hienolla autolla!
Onko Audi vielä SE juttu? Joku 2010 tms vuosimalli olisi varmaan sopiva. Vai onko muita "menestys" automerkkejä?
Kommentit (27)
Olen johtaja 4500 ihmisen isossa organisaatiossa, johtoryhmässä, toistasataa alaista, kaksi alateemista tutkintoa ja hyvä palkka.
Ajelen tyytyväisenä vm-11 isolla peugeotilla jota ei ole käytetty pesulassa pitkään aikaan.
Sanoisin vaan sen että pitkällä kokemuksella olen hiomannut että parhaita johtajia on vaatimattomat jotla ei korosta itseään.
Bosslady on johtoryhmätason VP eikä tiiminvetäjä....
Pysy kaukana Audeista ja Bemareista jos haluat välttää k'sipää-mielleyhtymiä.
Vierailija kirjoitti:
Olen johtaja 4500 ihmisen isossa organisaatiossa, johtoryhmässä, toistasataa alaista, kaksi alateemista tutkintoa ja hyvä palkka.
Ajelen tyytyväisenä vm-11 isolla peugeotilla jota ei ole käytetty pesulassa pitkään aikaan.
Sanoisin vaan sen että pitkällä kokemuksella olen hiomannut että parhaita johtajia on vaatimattomat jotla ei korosta itseään.
LOL.
Et siis ole hyvä johtaja?
Aloittajalle Audia alle vaan. Proletariaatti näkee, että rahaa on.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
LOL.
Et siis ole hyvä johtaja?
Aloittajalle Audia alle vaan. Proletariaatti näkee, että rahaa on.
Olen oikein hyvä ja pidetty johtaja ja syy on juurivsexetten pönötä ja päde tai teeskentele muita parempaa. T. Se rämä-peugeotilla ajeleva VP
Meidän firmassa tiiminvetäjän palkka on 2700. Johtoryhmässä tienataan sitten 12 700. Toimari tienaa sit 27 000. Kukin voi miettiä millä tasolla alkaa olemaan bosslady.
Tuo bosslady-huutelu on verrattavissa miesten alfa-uros-huuteluun. Oikeiden bossladyjen ja alfaurosten ei tarvi ikinä mainita itse asiasta – kaikki kyllä sen huomaavat. Tiedän kyllä IG:stä näitä "bosslady"-hashtageja käyttäviä, joilla kaikilla on ulosotossa 5-numeroinen summa. :D
Audeilla ajelevat kaikkein törkeimmin käyttäytyvät tyypit.
Jos jään kummastelemaan, miten joku kiilaa, tunkee turvaväliin tai puskee perään, niin 8 tapauksesta 10 merkki on Audi.
Ja turha urputtaa kateudesta. Jos myisin takametsät, niin voisin vaihtaa auton, mutta. en katso tarvitsevani.
Olen oikein hyvä ja pidetty johtaja ja syy on juurivsexetten pönötä ja päde tai teeskentele muita parempaa. T. Se rämä-peugeotilla ajeleva VP
Johan täälläkin leveilit palkallasi, tutkinnoillasi jne...
Etkä ole vielä kirjoittanut yhtään viestiä, joka ei vilisisi kirjoitusvirheitä.
:-)
Back office manager?
Vierailija kirjoitti:
Mersu on se ainoa oikea.
Vanhat vaarit mersuilla liikkuu, mersu on eläkeläispappojen auto.
Vierailija kirjoitti:
Johan täälläkin leveilit palkallasi, tutkinnoillasi jne...
Etkä ole vielä kirjoittanut yhtään viestiä, joka ei vilisisi kirjoitusvirheitä.
:-)
Back office manager?
Pölvästi, kirjoitan kännyllä liikkuvassa autossa. Eiköhän äly riitä ihan VPn hommiin toisin kuon sinulla. Juuri onnettomat suorittajat kitisee kirjoitusvirjeistä. T. VP, KTM&Di
No on se Audi vaan niin hyvä auto! Mulla Q5 extra-herkkuineen ja autoa en vaihda.
Yllätys, yllätys: ammatti on kovatuloinen sairaanhoitaja😊
Vierailija kirjoitti:
Pölvästi, kirjoitan kännyllä liikkuvassa autossa. Eiköhän äly riitä ihan VPn hommiin toisin kuon sinulla. Juuri onnettomat suorittajat kitisee kirjoitusvirjeistä. T. VP, KTM&Di
Miksi tuot esille omia tutkintojasi (vaikka ne sieltä kevyemmästä päästä ovatkin), vaikka aluksi sanoit ettei hyvä johtaja nosta itseään jalustalle?
Menepäs nyt grillaamaan niitä BigMacejä :-)
Toyota Pruis, toimari keskisuuressa firmassa.
Vierailija kirjoitti:
Toyota Pruis, toimari keskisuuressa firmassa.
Mulla on Nissan Prööt.
Menestyvä? Firman leasing-auto tai autolainaa. Menestyvän auto on maksettu rahalla.
Naapurin johtajamies, tulot yli 150ke vuosi, ajaa DACIALLA. Että silleen...
Lada.