Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Millaisia kirjoja luette uskovat?

Vierailija
10.05.2019 |

Olen aina ollut kova lukemaan ja olisin valmis monien vaiheiden jälkeen tulemaan uskoon. Kuulostaa ehkä typerältä, mutta ahdistaa ajatus, että joutuisin luopumaan rakkaimmasta harrastuksestani, lukemisesta. Eräs uskova ystäväni lukee vain uskonnollista kirjallisuutta, koska ei halua lukea tavallisia kirjoja kun se on liian maailmallista...Kiinnostaisi siis kuulla, millaista kirjallisuutta av:n uskovat lukevat, onko lajityypillä väliä ja vältetäänkö ns. maallista kirjallisuutta vai luetteko myös ns. tavallisten kirjailijoiden romaaneja?

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
10.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en kyllä enää usko mihinkän sillä näiin ep

toivoisen ihmisen olisi tullut kuola jo aajat  sitten mutta ei mitenkäään.

Vierailija
2/5 |
10.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valveilla. Se on kristinuskon filosofinen puolustus.

Kirjoittaja oli muistaakseni teologian ja filosofian tohtori.

Siinä on selitys lähes kaikkiin epäuskon tuomiin kysymyksiin

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
10.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse luen oman tieteenalani kirjallisuutta, romaaneja, runoutta jne. Hengellistäkin. 

Vierailija
4/5 |
10.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei Jeesus ole mun lukemisistani kysellyt. Aika paljon menee ihan jotain Clive Cussler-Lincoln & Childs - Neil Gaiman-osastoa.

Sitten tietysti Sormusten Herraa muutaman vuoden välein.

Kyllä Pyhä Henki osoittaa jos joku on sellaista lukemista joka ei ole juuri sinulle hyväksi. Eli älä kuvittele että lukemisellasi tai lukematta jättämiselläsi olisit jotenkin enemmän kelvollinen Jeesukselle.

Jeesus ottaa vastaan törkeitä syntisiä 24/7/365, antaa kaiken anteeksi ja auttaa uuteen alkuun ilman yhtään omaa ponnistustasi. Sellainen on Jumalan Karitsa, joka ottaa pois maailman synnin (sis. juuri sinun omat syntisi).

Vierailija
5/5 |
10.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskoontulo ei tarkoita sitä, että luovutaan omasta identiteetistä ja aletaan harmaaksi hiirulaiseksi. Itse olen nyt enemmän oma itseni kuin ennen uskoontuloa. Tottakai siis saat pitää kiinni lukuharrastuksestasi. :) 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kolme kaksi