Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Lapsen kanssa kahdestaan lomamatkalle?

Vierailija
10.05.2019 |

Kellään kokemuksia mihin kohteeseen olisi helppoa ja turvallista reissata lapsen kanssa kahdestaan?

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
10.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olin viime kesänä neljävuotiaan kanssa Berliinissä. Suorat lennot ja täydellisen toimiva julkinen liikenne. Jännitti, kun lapsi ei ollut ollut isästään erossa niin pitkää aikaa (neljää yötä) aiemmin, mutta hyvin meni.

Vierailija
2/3 |
10.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ollut kahdestaan lapsen kanssa Kreetalla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
10.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen matkustanut poikani kanssa kahdestaan siitä lähtien, kun hän oli nelivuotias. Olemme lomailleet Turkissa, Kanarialla ja Kreikassa rantakohteissa ja käyneet kaupunkilomalla Tallinnassa, Tukholmassa, Lontoossa ja Barcelonassa. Kaikki reissut on olleet kivoja!

Paljon riippuu tietysti lapsen luonteesta ja soputumiskyvystä, mutta suosittelisin aloittamaan jostakin Välimeren rantakohteesta. Kannattaa valita hotelli jossa on hyvät altaat ja merikin lähellä, ja paljon parjattu all inclusive on ollut todella hyvä ratkaisu meillä. Hyvä on myös, jos matka lentokentältä hotelliin ei kestä ainakaan yli tuntia.

Nyt kun poika on jo teini, päätämme yhdessä minä päivinä tehdään hänen toivomiaan juttuja ja minä päivinä minä valitsen tekemisen. Auton olen vuokrannut jokaisella Kreikan saarella.

Esimerkiksi Kos ja Kreeta ovat hyviä paikkoja, kuten myös Rodos, joka on mielestäni paljon mainettaan parempi.