Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Naapuri johon törmää aina silloin kun ei ehkä haluaisi

Vierailija
10.05.2019 |

Asun kerrostalossa. Erästä naapuria tapaan noin 1-2 kuukauden välein rappukäytävässä ja hississä. Aina on toistunut sama kaava useamman vuoden ja muiden kanssa tätä ei ole.

Kun olen sen kerran kuukaudessa tai kahdessa lähdössä "bilettämään" hieman hiprakassa tai tulen krapulahaisuissa kotiin kaverilta niin taatusti törmään tähän naapuriin hissin ovella.

Yleensä vien roskat/käyn varastossa yms. lähtiessäni muutenkin kaupungille asioille suht edustavana. Mutta annas olla jos kerrankin teen sen extempore pieruverkkareissa ja hiukset kuin Röllillä niin naapuri avaa samaan aikaan aikaan oven.

Yleensä myös olen ihan hyvällä mielellä, mutta taatusti se kerta kun on vitutuskäyrä kympissä niin enköhän taas törmää tähän naapuriin. Ja ihan taatusti just silloin kun olen syönyt vaikka valkosipulilla höystettyä ruokaa. Olen myös törmännyt kaiteeseen häntä ohittaessani ja tiputtanut avaimeni.

Muuten en sitten häntä näekään. Miten tämä aina onnistuu tässä? Saako jo alkaa vainoharhaiseksi?

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
10.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on asentanut kameran sun eteiseen. Kattoo aina sieltä että millon näytät epäedustavalta että voi nöyryyttää sua.

Vierailija
2/4 |
10.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä haittaa tuosta on?

Jos nyt noin edes on. Oletko ihastunut häneen?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
10.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja on tietenkin vastakkaista sukupuolta ja hemmetin hyvän näköinen. Ja sinä sinkku.😁

Vierailija
4/4 |
10.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja on tietenkin vastakkaista sukupuolta ja hemmetin hyvän näköinen. Ja sinä sinkku.😁

Sinkku kyllä, mutta ei sukupuolta joka itseä kiinnostaa😀 Se kyllä harmittaa kun on aina niin mukavanoloinen ja ystävällinen. Tai ei harmita, mutta miksi itellä aina just silloin olo, että haluis vaan kadota jonnekin. Toivottavasti ei liikaa näy.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän seitsemän kuusi