Töissä kohdellaan ikävästi asiakkaiden puolesta
Täytyykö töissäkään jaksaa mitä vaan ilman mitään rajoja? Pidän tietysti asiakaspalveluroolin päällä töissä. Ihminen minäkin olen. Tunteita en poiskaan saa päältä, vaikka haluaisin.
Kommentit (4)
Ei todellakaan pitäisi. Tässä ei tilanteestasi saa juuri mitään tietoa, mutta ota asia puheeksi esimiehen tai pomon kanssa, myös liitolta saa apua.
Ei tietenkään tarvitse kestää mitä vaan. Työskentelen itse reklamaatioita vastaanottavassa paikassa, ja meillä tunteet kuohuvat asiakkailla aika usein, eikä sinänsä ihme, kun varsin kalliistakin jutuista on välillä kysymys. Silti toimintamalli on se, että mitään henkilöönmenevää ei tarvitse asiakkaalta kuunnella, tällöin saa pyytää poistumaan ja jatkamaan asiointia kun on rauhoittunut. Myös ääntään korottaville annetaan ensin varoitus ("nyt pyydän rauhoittumaan, jotta voidaan selvittää tämä asia") ja jos se ei auta, kutsutaan vartija paikalle.
Riippuu esimiehestä. Jotkut antaa luvan sanoa vastaan - jotkut taas vaativat kestämään kaiken.