Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Annan muiden naisten tehdä vaikean työn, siksi valkkaan vain varattuja miehiä. Eikö ole maailman paras strategia?

Vierailija
07.05.2019 |

Miksi valkata sinkkumiehiä, kun muut naiset tekevät työn sinun puolestasi ja suhteeseen päätyneet miehet ovat siis hyviä ja täten minä voin vaan valkata ja panna varattuja konvertoiden ne itselleni.

Miksi kaikki naiset ei tee tätä? Miksi olette joissain tindereissä säälittävien sinkkumiesten parissa? Parhaat ovat varattuja, ja minä noukin ne varatut.

Olette suoranaisesti sanoen tyhmiä, jos ette tee samaa.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
07.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja tämänkö takia ne varatut miehet ovat siellä tinderissä? "Miten ois varattu mies, joka ois aika hyvä paneen? ;)" viestejä tulee jatkuvasti.

Vierailija
2/8 |
07.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle sopisi helppo ero ilman ylenmääräistä stalkkaamista ja perseilyä, voitko tulla tänne noukkimaan, konvertoimaan ja pitämään tuota toistaiseksi varattua miestä puuhassa?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
07.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No niin jonne taas...

Vierailija
4/8 |
07.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä ruoki rölliä, vaikka se nyt kovasti väittää voivansa äijäs pölliä.

Vierailija
5/8 |
07.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap on mies ja provo.

Ja ihan kuin kaikki parisuhteessa olevat miehet olisivat jotain kultakimpaleita. :D Koko ajan saa lukea uutisista ja muualta kun joku mies pahoinpiteli tyttöystävänsä

Vierailija
6/8 |
07.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap on mies...

Vierailija
7/8 |
07.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

0/5

Vierailija
8/8 |
07.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole kiinnostunut miehistä jotka pettää. Parhaat miehet ei parisuhteessa virittele mitään muiden naisten kanssa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kaksi yksi