Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Vauva.fi tykkäysnäppäimet ei toimi

Tyttöaitopunapää
07.05.2019 |

Ihmettelen että kun tällainen ohjelma alusta on luotu, miksi ei panosteta sen verran että edes nuo "tykkäys" näppäimet toimisivat. Joku muutosta on tapahtunut koska viimeksi Tätä käyttäessä niin viime vuonna, kaikki oli ihan ok. Tässä joutuu liioittelematta painamaan 10 kertaa ennen kuin peukkunappula toimii. Eipä mulla muuta. Toimiiko teillä?

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
07.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei toimi ei

Vierailija
2/7 |
07.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hidasta on, mutta kyllä ne toimivat. Minua kummastuttaa se, että kun luen aivan uutta juttua, jompikumpi peukkumääristä on jo tummennettu ikään kuin olisin jo käynyt klikkaamassa. Klikkaus muuttaa kyllä numeron ja vaihtaa puoltakin, joten kukaan ei ole käynyt käyttämässä minun peukkuani, mutta on tuo aika omituista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
07.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla toimii vain kerran, en pysty enää multipeukuttamaan, nyyh :(

Hyvä uudistus sinänsä, ei innosta enää kirjoitella tai peukutella tämän jälkeen.

Vierailija
4/7 |
07.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lisäksi peukutus saattaa hävitä. Sit joutuu peukuttaa uudestaan.. aika turhauttava juttu. Periaatteessa vois tuon toimimattoman ominaisuuden sit vaikka poistaa.

Vierailija
5/7 |
07.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toi lainaaminen on myös mennyt ihan perzeeks nykyisen päivityksen myötä, usein näkyy pelkkä ”näytä enemmän” teksti siinä, niin hyväpä on arvata mihin on kommentoitu jatkoa, jos ei halua avata koko hiton kommenttilitaniaa, joka oudolla näkymällä avautuu sekin

Vierailija
6/7 |
07.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toi lainaaminen on myös mennyt ihan perzeeks nykyisen päivityksen myötä, usein näkyy pelkkä ”näytä enemmän” teksti siinä, niin hyväpä on arvata mihin on kommentoitu jatkoa, jos ei halua avata koko hiton kommenttilitaniaa, joka oudolla näkymällä avautuu sekin

Tää on kyllä huono juttu. Välillä tulee kommentoitua tai peukutettua väärään suuntaan, kun koko viesti ei näy.

Vierailija
7/7 |
07.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kommentoin kerran ikävästi moden painoa, enkä sen jälkeen saanut painettua tykkäysnappeja puoleen vuoteen.