Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mistä tunnistaa psykopaatin tai sosiopaatin?

Vierailija
03.05.2019 |

Viimeisinä päivinä on ollut koko ajan puhe näistä niin olen miettinyt että voiko niitä tunnistaa jos esim. Näkee kadulla? Miten ne eroaa käytännössä muista ihmisistä? Eikö kuitenkin suurin osa analysoi muita ja näyttele tunteita mitä muut haluaa? Miten ne sitten erotetaan jos ne näyttelee tunteet? Onko tämä mahdollista?

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
03.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei pysty tunnistaa kadulla. Pystyy tunnistamaan, kun seuraa käytöstä pitemmältä ajalta.

Vierailija
2/11 |
03.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sosiopaatti vie sun lompakon ja psykopaatti maksan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
03.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olet sinkkunainen jolla on monta koiraa tai kissaa niin näet näitä ja narsisteja joka puolella,joten ei muuta kuin hankkimaan.

Vierailija
4/11 |
03.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tuollaista voi mitenkään ohikulkijasta tunnistaa. Vaikea tunnistaa monista tutuistakaan, eikä ole edes ammattilaisille ihan kauhean helppo homma, koska ainakin osa sumuttaa mennen tullen, mutta käyttää terapiassa oppimiaan juttuja seuraavien sumutukseen.

Vierailija
5/11 |
03.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entä jos olet itse sellainen ap? Mistä me muut tiedämme?

Vierailija
6/11 |
03.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Erityisherkkyys ja intuitio yhdistettynä kokemuksen kirjoon.

Vierailija
7/11 |
03.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ite en ota vakaviin asioihin kaantaa jos ei ole käsitystä niin. Se on ihan fiksua minusta.

Vierailija
8/11 |
03.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen psykologi, kohtalaisella varmuudella olen tavannut vain 1 todellisen psykopaatin elämässäni. Kaikki muu on ollut siihen suuntaan ja piirteitä olen havainnut mutten ole mielessäni luokitellut. Ulkomuodosta on kovin vaikea tehdä päätelmiä, käytöksestä toki jotain, mutta älkää uskoko näihin "tästä tunnistat narsistin, sosiopaatin, psykopaatin" listoihin.

Vierailija
9/11 |
03.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Psykopaatti on viehätysvoimainen ja ihmisten parissa kuin kala vedessä. Sosiopaatti taasen on antisosiaalinen eikä eikä välitä toisista ihmisistä. 

Vierailija
10/11 |
03.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on psykopaaatti homo niin sillä kerää jo vähän sympatioitakiin.

Vierailija
11/11 |
03.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ted bundy, kato netflixistä

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kahdeksan yhdeksän