Piilotin riistakameran mieheni autoon
Epäilykseni kävivät toteen. Näin location tageilla varustetuista kuvista, että mies vierailee usein eräällä Espoon arvoalueista. Aion nyt mennä itse tuohon osoitteeseen. Olen varautunut kaikkeen.
Kommentit (23)
Ihanaa, pitkästä aikaa kunnon stalkkauskeissi!
Saikohan miehesi puuman, munahaukan vai lepakon riistaksi? Kerro jo
Vierailija kirjoitti:
Millaista riistaa uskot saavasi?
Joku pörrönen fasaani olis kiva.
Jes! Toivottavasti tää ketju ei kuole.
Oon miettinyt et miten Teslojen kuljettajat voi pettää? Koska niissä on kokoajan se seurantajuttu päällä... jonka voi liittää miehen että vaimon puhelimeen. Ja siitä tulee merkintä jos sen sammuttaa
Aikas luova täytyy olla että sellaisen 3G riistakameran saa johonkin Teslaan piilotettua.
Vierailija kirjoitti:
Oon miettinyt et miten Teslojen kuljettajat voi pettää? Koska niissä on kokoajan se seurantajuttu päällä... jonka voi liittää miehen että vaimon puhelimeen. Ja siitä tulee merkintä jos sen sammuttaa
Niin, autoiluhan on se ainoa vaihtoehto liikkua paikasta A paikkaan B.
Vierailija kirjoitti:
Aikas luova täytyy olla että sellaisen 3G riistakameran saa johonkin Teslaan piilotettua.
Helppoa, jos autossa on maastokuvioinen sisusta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oon miettinyt et miten Teslojen kuljettajat voi pettää? Koska niissä on kokoajan se seurantajuttu päällä... jonka voi liittää miehen että vaimon puhelimeen. Ja siitä tulee merkintä jos sen sammuttaaNiin, autoiluhan on se ainoa vaihtoehto liikkua paikasta A paikkaan B.
Apua, taitaa olla mulla vähän vappuväsymystä ilmassa :D
Mies on varmaankin juurikin eroasianajajan tykönä siellä epsoossa suunnittelemassa miten AP jätetään puille paljaille.
Itse panin riistakameran omaan autooni. Ja pariin muuhunkin yllätyspaikkaan!
t.. äxel
No voisko tää edetä... En keksinyt itse mitään hyvää vappuprovoa.
Unohdin laittaa riistakameraan akun. Perhana!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oon miettinyt et miten Teslojen kuljettajat voi pettää? Koska niissä on kokoajan se seurantajuttu päällä... jonka voi liittää miehen että vaimon puhelimeen. Ja siitä tulee merkintä jos sen sammuttaaNiin, autoiluhan on se ainoa vaihtoehto liikkua paikasta A paikkaan B.
Ethän sinä silloin ole Teslan kuljettaja, jos liikut jollain muulla keinoin :)
Tallenteella kuului selvästi, kun mies piereksi autossa.
JJännää. Muistathan sitten päivittää tänne kaiken?