Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Facebookin kaveripyynnöt pois - mutta miten?

Vierailija
30.04.2019 |

Facebook tarjoaa kaksi vaihtoehtoa sille, kuka saa lähettää kaveripyynnön: "kaikki" ja "kaverien kaverit".
Minä haluan vaihtoehdon "ei kukaan", mutta en löydä sellaista. Onko joku muu löytänyt?

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
30.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

mäkään en löytänyt tollasta vaihtoehtoa. Jos sulla on mielessä joku tietty ei toivottu tyyppi, niin ainahan voit estää sen tyypin facessa.

Vierailija
2/7 |
30.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hylkää pyynnöt tai jätä kokonaan vastaamatta

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
30.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Piilota kaverit näkymästä omassa profiilissasi. Silloin kaverien kaverit eivät voi pyytää sinua kaveriksi.

Vierailija
4/7 |
30.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole enää mahdollista. Ennen oli.

Vierailija
5/7 |
30.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos kaikille neuvoista. Tilanne on aika mutkikas.

Otin kaveriksi pari tuttua entisestä työpaikastani ja olen nyt saanut kaveripyyntöjä samasta firmasta ihmisiltä, joiden kanssa minulla ei enää ole mitään tekemistä. Heillä on satoja kontakteja, mutta minä haluaisin pitää kaverilistani rajattuna. Toimenkuvani vuoksi haluaisin, että kaverilistani näkyy kaverien kavereille mutta että kuitenkaan ihan jokainen klikkailija ei tavoittaisi minua. Ei ole kiva olla hyväksymättä kaveripyyntöjä, joten mahdollisuus estää kaikki henkilöön katsomatta olisi hyvä juttu.

Olen nähnyt profiileja, joista puuttuu kokonaan mahdollisuus pyytää kaveriksi. Ovatkohan nämä saaneet tuon asetuksen ennen sääntöjen muuttumista? FB on ihan kiva juttu, mutta muuttuu jokaisella päivityksellä liian koukeroiseksi käyttää. :(

ap

Vierailija
6/7 |
30.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poistatteko kuolleet FB kavereista?

Vierailija
7/7 |
30.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti: