Mitä ajattelet poikalapsi-perheestä?
Millaisia ajatuksia sinulla herää kun näät perheen johon kuuluu äiti, isä ja kaksi poikaa.
Kommentit (12)
Minusta on ihana nähdä kiva perhe.
Riippuu varmaan heidän käytöksestään jne. Enpä oikeastaan mieti lasten sukuelimiä.
Ajattelen että ihanaa! Minulla vuoden ikäinen poika ja toivon hänelle jonain päivänä veljen.
Jos tällä haet takaa, että millainen luulet perheen olevan, vastaan että hieman stereotyyppisesti. Ajattelen poikalapsien vanhempien nauttivan urheilusta, liikunnasta ja ulkona touhuamisesta.
Eräs vanhempi rouva sanoi poikamme syntymän jälkeen, että on tärkeää että poikaa ohjataan aktiiviseen elämään jotta voima ja energia mitä pojissa on, ohjaantuu johonkin järkevään.
Enpä mitään, sillä meillä on kolma poikaa. Mies ei ole ollut mikään sekatyömies. MIksi pitäisi sääliä?
Minulla on kolme poikaa ja näin on hyvä. En ymmärrä tuota säälijää. Miksi sääliä poikien vanhempia?
Olen kateellinen. Meilla vain tyttöjä.. Kyllä isä ansaitsisi pojan jatkamaan sukua. :(
M41
Perhe kuin perhe. Riippuu varmaan miten lapset käyttäytyvät, esim. viimeksi näin äidin oletettavasti kahden tyttärensä kanssa ja käytös lapsilla oli niin kammottavaa että äitiä kävi lähinnä sääliksi.
Vierailija kirjoitti:
Säälin äitiä.
Totta, raukka saanut kaksi lasta. Varmaan pakotetusti...kauhea kohtalo.
Kahden pojan äitinä voisin kommentoida, että ainakin meillä tilanne on ihanteellinen! Veljekset ovat hyviä ystäviä keskenään ja elämä on mutkatonta, kun lapsilla on pitkälti samat intressit. Meidän pojat ovat ihania ja ajattelevia nuoria. Äitinä tykkään myös siitä, että yhä enemmän on hetkiä, jolloin pojat touhuavat isänsä kanssa, ja minä saan ikään kuin nauttia omasta vapaastani.
Säälin äitiä.