Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä ajattelet poikalapsi-perheestä?

Vierailija
27.04.2019 |

Millaisia ajatuksia sinulla herää kun näät perheen johon kuuluu äiti, isä ja kaksi poikaa.

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
27.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Säälin äitiä.

Vierailija
2/12 |
27.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En yhtään mitään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
27.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta on ihana nähdä kiva perhe.

Vierailija
4/12 |
27.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu varmaan heidän käytöksestään jne. Enpä oikeastaan mieti lasten sukuelimiä.

Vierailija
5/12 |
27.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Patriarkaatti jyrää ja kovaa.

Vierailija
6/12 |
27.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajattelen että ihanaa! Minulla vuoden ikäinen poika ja toivon hänelle jonain päivänä veljen.

Jos tällä haet takaa, että millainen luulet perheen olevan, vastaan että hieman stereotyyppisesti. Ajattelen poikalapsien vanhempien nauttivan urheilusta, liikunnasta ja ulkona touhuamisesta.

Eräs vanhempi rouva sanoi poikamme syntymän jälkeen, että on tärkeää että poikaa ohjataan aktiiviseen elämään jotta voima ja energia mitä pojissa on, ohjaantuu johonkin järkevään.

Vierailija
7/12 |
27.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enpä mitään, sillä meillä on kolma poikaa. Mies ei ole ollut mikään sekatyömies. MIksi pitäisi sääliä?

Vierailija
8/12 |
27.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on kolme poikaa ja näin on hyvä. En ymmärrä tuota säälijää. Miksi sääliä poikien vanhempia?

Vierailija
9/12 |
27.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kateellinen. Meilla vain tyttöjä.. Kyllä isä ansaitsisi pojan jatkamaan sukua. :(

M41

Vierailija
10/12 |
27.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Perhe kuin perhe. Riippuu varmaan miten lapset käyttäytyvät, esim. viimeksi näin äidin oletettavasti kahden tyttärensä kanssa ja käytös lapsilla oli niin kammottavaa että äitiä kävi lähinnä sääliksi.

Vierailija
11/12 |
27.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Säälin äitiä.

Totta, raukka saanut kaksi lasta. Varmaan pakotetusti...kauhea kohtalo.

Vierailija
12/12 |
27.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kahden pojan äitinä voisin kommentoida, että ainakin meillä tilanne on ihanteellinen! Veljekset ovat hyviä ystäviä keskenään ja elämä on mutkatonta, kun lapsilla on pitkälti samat intressit. Meidän pojat ovat ihania ja ajattelevia nuoria. Äitinä tykkään myös siitä, että yhä enemmän on hetkiä, jolloin pojat touhuavat isänsä kanssa, ja minä saan ikään kuin nauttia omasta vapaastani.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kaksi kolme