Kuka kirjastossa laittaa ne kirjat hyllylöihin ja saliloihin?
Kommentit (14)
Kirjastotyöntelijät. Ne samat jotka istuu tiskin takana. Kirjastossa tehdään vuorotyötä. Ja osa työstä tehdään kun kirjasto on kiinni. Silloin mm. hyllytetään, päällystetään kirjoja, luetteloidaan, tilataan kaukolainoja jne.
Meidän kirjastossa kirjastovirkailijat, kirjastonhoitajat, sivarit, harjoittelijat, työkkärin harjoittelijat - lähes kaikki.
On vakkarit ja sitten erilaista vaihtuvaa porukkaa, kuten sivarit.
Kirjoja ym. hyllytetään aamulla ja muulloinkin.
Vierailija kirjoitti:
Kirjastossa on yliopiston käyneitä maistereita töissä jotka osaavat aakkostaa. Ja erottavat onko lasten-, nuorten- vai aikuisten kirja.
Ei kirjastonhoitajat hyllytä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kirjastossa on yliopiston käyneitä maistereita töissä jotka osaavat aakkostaa. Ja erottavat onko lasten-, nuorten- vai aikuisten kirja.
Hyllytän.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pienissä ja pienehköissä kirjastoissa myös kirjastonhoitajat joutuvat hyllyttämään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pienissä ja pienehköissä kirjastoissa myös kirjastonhoitajat joutuvat hyllyttämään.
Ei se ole joutumista vaan saamista! Ihan parasta miettiä, että kukahan tämänkin kirjan oli lainannut, mitä lainaaja siitä oppi, mihin kotiin se menee seuraavaksi. Samalla oppii väkisin itsekin jotakin.
Vierailija kirjoitti:
Mä. Tet-harjoittelija.
Ja mä. T. Kirjastonjohtaja
Vierailija kirjoitti:
Mä. Tet-harjoittelija.
Kiitos siitä, mutta teethän sen sitten niin kuin sinulle on opetettu: ainoisiin oikeisiin aakkosiin :)