Nopein noutaja saa, en varaile (roskalava ryhmässä)
Onko tässä mitään järkeä, miksi ihmiset tekee näin? Olin ensimmäinen varaaja ja lähdin heti hakemaan. Poljin fillarilla 10 km vain tätä tavaraa hakemaan, ja sillä välin joku muu oli jo hakenut tavaran. Tosi kiva, reilukerho! Miksi ilmoittajat tekee näin? Viimeinen kerta että haen näitä nopein saa-juttuja. Eikö jumankauta sentään voi puolta tuntia varata?
Kommentit (5)
Joissain ryhmissä on kielletty tuollainen annan kelle haluan ja nopein saa-periaate.. Itse ilmiannan aina sellaiset.
Joo ryhmän idea menee vähän niinkuin pilalle. Ideanahan on, että nopein varaaja saa. Ei se että kymmenen ihmistä käyttää lauantapäivänsä ajamalla turhaan toiselle puolelle kaupunkia.
Liian paljon on varaajia, jotka pyytävät lisäaikaa, ja sitten vielä lisäaikaa, ja lopulta jättävät ilmoittamatta, että ei sittenkään tule hakemaan. Varauksiin ei yksinkertaisesti voi luottaa.
"Nopein noutaja saa" tarkoittaa että varauksia ei huomioida.
Sillä oli joku syy, miksi antoi nopeasti pois. Eli meni sille joka nopeasti haki pois. Jokainen saa itse päättää millä aikataululla antaa tavaransa pois. Ei kommunismille.