Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Masentaa tämä elintasokessi ja jenkkakahvat, jotka näkyy löysänkin t-paidan läpi

Vierailija
27.04.2019 |

Tiedän, ei saisi valittaa vaan pitäisi tehdä tälle jotain.
Mutta minulla on siis niin kauan kuin muistan ollut se ongelma että kaikki ylimääräinen rasva kerääntyy keskivartalolleni. Tänään kun oli lämmin päivä ja puin uuden VÄLJÄN t-paidan päälleni, jenkkakahvat puristuivat housujen kauluksesta tosi imartelevan näköiseksi eikä todellakaan auttanut että puin päälleni väljän t-paidan, ei näyttänyt sekään hyvältä päälläni. Miten tällaisista kauniista aurinkoisista päivistä voi nauttia kun on tällainen möhömaha!?

Ja pahoittelut jos jotakuta ärsyttää tällainen valittaminen. Oli vaan pakko avautua.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
27.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostin sitten kaupasta kaksi leivosta lievittämään tätä masentunutta oloa. Loputon suo...

AP

Vierailija
2/6 |
27.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan samat murheet täälläkin...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
27.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minullakin on aina ollut samoin. Mutta ei kukaan sinun jenkkakahvoja tuolla tuijottele, et todellakaan ole ainut. Ihan rohkeasti voit laittaa sen uuden paidan päälle ja mennä nauttimaan auringosta kuten muutkin :) Monesti sitä muutenkin itse liioittelee kuinka ''pahalta'' näyttää, ja vaikkei liioittelisikaan, ei ketään muuta täyspäistä kiinnosta.

Vierailija
4/6 |
27.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Unohda ulkonäköpaineet ja nauti kesästä. Helpompi laihtuakin kun ajattelee positiivisesti.

Vierailija
5/6 |
27.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on ihan totta että ihminen itse suurentelee omia ulkonäkövikojaan. Jos ihminen on pukeutunut sopivan kokoisiin vaatteisiin niin ei kukaan ajattele mitään! Sen sijaan jos pukeutuu makkarankuoreen voi jotkut kiinnittääkin, mutta ei yleensäkkään mitenkään negatiivisesti vaan ihan neutraalisti. Tottakai on olemassa sekopäitä joita kiinnostaa muiden kilot mutta niistä ei nyt tarvitse välittää.

Vierailija
6/6 |
28.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuli heti nälkä. Nyt jääkaapille!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yhdeksän kahdeksan