Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ero

Vierailija
25.04.2019 |

Miten kestää tuleva ero kun ei halua erota. Kauanko kipu kestää? Kannattaako hakea lääkkeet?

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
25.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ero?

Vierailija
2/17 |
25.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pahin terä menee parissa kuukaudessa, puolen vuoden jälkeen kuvittelin toipuneeni, reilun vuoden päästä tiesin selvinneeni.

Toisia auttaa lääkkeet, itse en tarvinnut.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
25.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten te muut ootte selvinny erosta?

Vierailija
4/17 |
25.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ero siksi että mies on kyllästynyt. Ap

Vierailija
5/17 |
25.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kipu menee ohi. Nyt ei ehkä uskoisi, mutta niin se vaan on. Saatat olla muutaman vuoden kuluttua onnellisempi kuin nyt.

Kirjoita päiväkirjaa. Vain itsellesi.

Vierailija
6/17 |
25.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei Apua, minulla on vähän vastaava tilanne. Tai meillä ero oli yhteinen päätös. Koska meillä on liian stressaavat elämäntilanteet molemmilla.

Rakastan miestä, niin paljon että sydämestä tekee kipeää. Välillä ahdistaa niin paljon, että pelkään sekoavani. Erosta on nyt reilu kuukausi. Kunpa vain pääsisin eteenpäin.

Vierailija
7/17 |
25.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihana vastauksia! Kiitos kaikille! Tuska tuntuu nyt ylitsepääsemättömältä. Ap

Vierailija
8/17 |
25.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minuakin ahdistaa todella. Mietin olisiko hyvä hakea mielialalääkkeet, että pääsisi edes pahimman yli ja eteenpäin? Ap.

Vierailija
9/17 |
25.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käy lääkärissä. Juttelukin voi helpottaa.

Vierailija
10/17 |
25.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos sulla on mahista reissata, niin lähde ihmeessä vähän haistelemaan maailmalle. Tutustu uusiin ihmisiin ja luo itsellesi kivoja muistoja :)

Vierailija
11/17 |
25.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos kivoista kommenteista! Ap.

Vierailija
12/17 |
25.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinussa ei tietenkään ole mitään vikaa, koska olet nainen.

Vierailija
13/17 |
25.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Erosta selviää. Itse erosin kaksi kuukautta sitten ja luulin kuolevani...siltä se tuntui.. vaikka minunkaan haavat ei ole parantuneet,niin olo kuitenkin on hyvä.. olen iloinen ja olen viihtynyt omassa kodissa :)

Muista vain olla armollinen ja hellä itsellesi,älä pelkää tunteita tai ajatuksi 💜

Vierailija
14/17 |
29.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos kaikille ihania viestejä! Ap

Vierailija
15/17 |
29.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi eii. Harmi jos joudut eroamaan, vaikka se ei ilmeisesti ollut sinun valintasi?

Erosta toipuminen riippuu paljon yksilöstä ja myöskin siitä, onko itse jättäjä vai tuleeko itse jätetyksi. Jättäjä on yleensä ehtinyt valmistautua eroon jo ennakkoon ja siksi se voi olla hänelle silloin helpompaa.

Kukaan ei tiedä, kauanko sinulla menee aikaa erosta toipumiseen. Tulet kokemaan rankkoja hetkiä, se on varmaa. On kuitenkin tärkeää, että annat kaikkien ikävien tunteiden tulla, älä kiellä niitä itseltäsi, muuten et pääse koskaan yli! Tee olosi paremmaksi niillä keinoilla, mitkä sinuun auttaa, esimerkiksi urheilu, ystävät, uusi harrastus tai vaikka herkuttelu. Jos sinulla on ystäviä, tukeudu heihin. Jos ei ole, terapiastakin saa aina apua.

Tsemppiä sinulle, toivottavasti tulevaisuudessa tulet voimaan entistä paremmin! ♡❤

Vierailija
16/17 |
29.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä missään nimessä turvaudu lääkkeisiin, ikävä olo tulee ja se on vain kestettävä. Jos erosta on kulunut jo kuukausia ja olo ei ole yhtään helpottunut, niin silloin kannattaa hakea apua ammattilaiselta. Ero on kamalaa, mutta siitä kyllä toipuu. Minäkin erotessani ajattelin, että en tästä enää nouse, mutta täällä sitä ollaan edelleen ja voidaan paremmin kuin koskaan! Voimia <3

Vierailija
17/17 |
29.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eron jälkeen olo on kuin aallokko: välillä on voittaja-fiilis, välillä luuseri. On surua, vihaa, helpotusta, uusia unelmia, vanhan kaipuuta.

Niin latteaa kuin se onkin, niin aika auttaa. Se, että saa sopivasti puitua asiaa (suosittelen lämpimästi keskusteluapua), on sopivasti uusia juttuja ja tuttuja tai jotain muuta, mikä pitää huomisessa kiinni. Antaa itsensä tuntea sen kaiken, mutta ei jää liikaa vellomaan itkuun.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yksi yhdeksän