Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ehdottakaa kaikkea pientä kivaa helppoa pakastettavaa välipalaa

Vierailija
24.04.2019 |

Välipalaksi tykkää joskus syödä jonkin pienen jutun suoraan pakastimesta. Mutta jos nyt ei kuitenkaan aina söisi jäätelöä. Niin mitä muuta siellä voisi pitää? Siis jotain sellaista minkä voi syödä suoraan jäisenä eli ei tarvitse sulatella tms. Itse olen keksinyt vasta nämä: jogurtti ja viinirypäleet. Joo, mulla ei ole mielikuvitusta, siksi pyydän teiltä ideoita.

Kommentit (18)

Vierailija
1/18 |
24.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuollut orava.

Vierailija
2/18 |
24.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka tykkää

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/18 |
24.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Banaaniviipaleet. Siinä jogurtissa tai erikseen?

Vierailija
4/18 |
24.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lisäksi mietin että voisin puristaa sitruunoista mehua ja pakastaa sen mehun jääpaloina, siis sitruunamehupaloina. Sellaisen palan voisi sitten vaikka syödä pakastetun jogurtin kanssa.

Mistä muusta olisi kiva tehdä jääpaloja? Onko kokisjääpalat kivoja?

Sääli kun alkoholi ei jäädy. Punaviinijääpalat tai votkajääpalat olis varmaan hyviä.

Vierailija
5/18 |
24.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi niiden välipalojen pitää olla just pakastimessa?

Vierailija
6/18 |
24.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyvä idea. Jos siihen jogurttiin lisää sitä sun tätä, esim banaania, niin siitähän saa jo ihan kunnon välipalan. On niin paljon helpompaa jos on jotain tuollaista pakastimessa valmiina niin saa välipalaa myös silloin kun sattumalta ei ole tuoreita banaaneja kotona tai jos jääkaapissa jogurtti on päässyt loppumaan.

Vierailija
7/18 |
24.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En kyllä tajua minäkään. Jäinen nakki tai pitsasiivu on kyllä aika tympeä ja siinä vähän kuin menee koko välipalan idea jos pitää kovin paljon sulattaa ja kuumentaa, mutta ehdotin banaania vaikken sen ystävä olekaan.

Vierailija
8/18 |
24.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On minulla myös muita välipaloja, esim omenoita. Mutta joskus on kiva syödä jotain jääkylmää. Kai nyt sunkin mielestä? Vai syötkö sä aina pelkkää lämmintä ruokaa?

Vierailija
9/18 |
24.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hyvä idea. Jos siihen jogurttiin lisää sitä sun tätä, esim banaania, niin siitähän saa jo ihan kunnon välipalan. On niin paljon helpompaa jos on jotain tuollaista pakastimessa valmiina niin saa välipalaa myös silloin kun sattumalta ei ole tuoreita banaaneja kotona tai jos jääkaapissa jogurtti on päässyt loppumaan.

Niin, ne tekee jonkinlaista jäätelöä tai mitä se on kun hedelmistä tehdään, siitä pakastetusta banaanista.

Vierailija
10/18 |
24.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osta sellaiset mehujäämuotit, silikoniset tikuilla on parhaat. Niihin voi tehdä vaikka mitä, laita googleen esimerkiksi "healthy popsicle recipes", toki epäterveellisempääkin saa noihin tehtyä. Itse olen tehnyt noita pienille lapsilleni, mikä tahansa smoothie toimii pakastettuna. Yksinkertaisimmillaan olen laittanut vain kreikkalaista jogurttia ja bonnesosetta, mutta vahva jääteekin toimi aika hyvin.

Vierailija
11/18 |
24.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pullollinen puolalaista kivihiilivodkaa.

Vierailija
12/18 |
24.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin, ne tekee jonkinlaista jäätelöä tai mitä se on kun hedelmistä tehdään, siitä pakastetusta banaanista.

Ehkä haet sanaa sorbetti.

Itse ehdotan isoa kovaa kokonaista porkkanaa. Kokeile järsiä jäisenä. Hyväksi hampaille.

Vierailija
13/18 |
24.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ehkä haet sanaa sorbetti.

Itse ehdotan isoa kovaa kokonaista porkkanaa. Kokeile järsiä jäisenä. Hyväksi hampaille.

Joo, se se oli, en jaksanut vaivata päätäni kovin pitkään.

Vierailija
14/18 |
24.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Osta sellaiset mehujäämuotit, silikoniset tikuilla on parhaat. Niihin voi tehdä vaikka mitä, laita googleen esimerkiksi "healthy popsicle recipes", toki epäterveellisempääkin saa noihin tehtyä. Itse olen tehnyt noita pienille lapsilleni, mikä tahansa smoothie toimii pakastettuna. Yksinkertaisimmillaan olen laittanut vain kreikkalaista jogurttia ja bonnesosetta, mutta vahva jääteekin toimi aika hyvin.

Mahtava idea. Noita teen. Kiitos.

Joku muu ehdotti oravaa. Kiva kun tuli luovia ehdotuksia, mutta en ihan tosi usko että pystyisin syömään oravaa jäisenä.

Vierailija
15/18 |
24.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lisäksi mietin että voisin puristaa sitruunoista mehua ja pakastaa sen mehun jääpaloina, siis sitruunamehupaloina. Sellaisen palan voisi sitten vaikka syödä pakastetun jogurtin kanssa.

Sääli kun alkoholi ei jäädy. Punaviinijääpalat tai votkajääpalat olis varmaan hyviä.

Sitruuna ja maitotuotteet eivät oikein sovi yhteen

Vierailija
16/18 |
24.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Punaviini jäätyy pakastimessa.

Vierailija
17/18 |
24.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

mammutti

Vierailija
18/18 |
24.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mahtava idea. Noita teen. Kiitos.

Joku muu ehdotti oravaa. Kiva kun tuli luovia ehdotuksia, mutta en ihan tosi usko että pystyisin syömään oravaa jäisenä.

saattaa olla ikävä hampaille jos jäisenä yrittää syödä.