Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Henkilötiedot varastettu! Apua!

Vierailija
24.04.2019 |

Sosiaaliturvatunnukseni, nimeni, puhelinnumeroni ja osoitteeni ovat saattaneet joutua rikollisen käsiin viime yönä. Rikollisella ei ole pankkikorttien tietojani enkä työttömänä saa lainaakaan mistään. Onko tämän henkilön mahdollista tilata nimiini jotain tai ottaa lainoja tai vastaavaa? Mitä tulisi tehdä?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
24.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikään noista asioista ei ole erityisen arkaluontoinen. Tuskin mitään tapahtuu. Ex-miehelläni, joka oli aivan hullu, oli minusta kaikki nuo tiedot, ja jos olisi ollut mahdollista niin hän olisi aivan taatusti tehnyt minulle kaikki keksimänsä kiusat.

Vierailija
2/6 |
24.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei noilla tiedoilla mitään tee.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
24.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vapaaehtoisen luottokiellon voi itselleen ottaa.

Vierailija
4/6 |
24.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oo, mulla ois töissä tuhansia ja taas tuhansia henkilötunnuksia, nimiä, osoitteita, puhelinnumeroita...

Vierailija
5/6 |
24.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko joku henkkari kadonnut/varastettu? Tee ilmoitus kyseisestä henkkarista.

Jos kyseessä ulkkarit, niin eivät välttämättä osaa käyttää tietoja väärin.

Vierailija
6/6 |
24.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muun varastetun omaisuuden mukana on papereissa voinut olla nämä tiedot mutta minun mihinkään kortteihin ei ole päässyt käsiksi. Pieni mahdollisuus on että ajokortista olisi varastetussa puhelimessa ollut kuva. Toiselta asianomaiselta lähti mm lompakko korttien ja henkkareiden kera jotenka hänen tiedoillaan on tilauksia jo yritetty tehdä ja siksi rupesin miettimään alkaako omasta postilootasta putoilla jotain tuhansien laskuja kohta. Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yksi neljä