Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

2,5 viikkoa ilman tipan tippaa! Ja tämmöiset kelit!

Vierailija
24.04.2019 |

Jos nyt kaikki menee kuten olen suunnitellut, niin vielä 2 viikkoa kuivatellaan.
Ja tässä on wappu vielä ja näin hienot ilmatkin.
En tiedä mihin perunakellariin mun pitää lukittautua, että päätös varmasti pitää.
Aika herkillä olen jo: joka lehdessä on viiniarvosteluja, ruokakaupan vieressä olevaan Alkoon jatkuva liikenne, telkkarin ruokaohjelmissakin vaan suositellaan sopivia juomia ruuan kans.
Onko muita, jotka yrittää vähän olla tipattomalla välillä? Miten menee?

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
24.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ryhdyin tammikuussa tipattomalle juotuani lähes päivittäin joulukuun alusta ja maksaan alkoi koskea. Olin tipattomalla 3 vkoa helmi- ja 4 vkoa maaliskuussa. Huhtikuussa korkki taas auki mutta toukokuussa vapun jälkeen taas tavoite 3-4 vkoa raittiina.

Vierailija
2/3 |
24.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

784 kirjoitti:

Ryhdyin tammikuussa tipattomalle juotuani lähes päivittäin joulukuun alusta ja maksaan alkoi koskea. Olin tipattomalla 3 vkoa helmi- ja 4 vkoa maaliskuussa. Huhtikuussa korkki taas auki mutta toukokuussa vapun jälkeen taas tavoite 3-4 vkoa raittiina.

Asiaa, tähän pyrin itsekin. Eli kunnolliset tipattomat kaudet ja sitten voi ihan hyvin korkata.

En pääse millään yli 6 viikon tipattoman ! Ja olen kyllä yrittänyt. Siinä vaiheessa vaan mieli alkaa jo työskennellä ja keksiä niin paljon hyviä syitä ja tilaisuuksia avata viinipullo, että siihen kohtaa se aina katkeaa. Mutta ihan hyvä niinkin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
24.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet siis alkoholisti. Esim minulla ei ole mitään vaikeuksia olla ilman alkoholia oli sää mikä hyvänsä, joten ei sää tai mainokset saa ketään juomaan vaan addiktio. (Muita addiktioita on itsellänikin, jotka taas toisille ei tuota ongelmia).

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kolme kahdeksan