Outo jälki kädessä - mistä kyse? (Kuva)
Olen 30v nainen. Mulla on jo jonkinaikaa ollut toisessa käsivarressa outo jälki. Mikähän se mahtaa olla? Vaikuttaa hieman kuin raapaleelta kuin kissa olisi raapaissut mutta ei kuitenkaan ole sellainen. Kohta ei ole kipeä, ei kutia tai muitakaan oireita ole. En ole varma kauanko jälki tuossa on ollut mutta missään muualla vartalossani ei vastaavaa ole vaan on ainoa. Zoomatkaa kuvaa tarvittaessa:
Kommentit (23)
Ap jatkaa.
Ihista koholla oleva naarmun tyyppinen. Kun sormella päältäå sivelee niin tuntuu ihon pinnasta rosoiselta. Pituus n. 3cm
Vierailija kirjoitti:
Ap jatkaa.
Ihista koholla oleva naarmun tyyppinen. Kun sormella päältäå sivelee niin tuntuu ihon pinnasta rosoiselta. Pituus n. 3cm
Vihaan toistaa itseäni mutta teen sen. Raapaisusta jäänyt arpi.
Selkeästi demoni on merkinnyt sinut uhrikseen. Soita nyt äkkiä pappi paikalle siunaamaan sinut, talosi ja läheisesi!
Minusta tuo näyttää ihan syyhypunkin käytävältä!
Katsokaas vaikka:
https://www.google.com/search?q=scabies+burrow&client=ms-android-samsun…
Vierailija kirjoitti:
Syyhypunkki siellä matelee.
Etkai ole tosissasi? T. Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No kyllä sä huomaat jos sulla on syyhypunkki. Kutiaa ihan hemmetisti joka puolelta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No ei jumalauta ole mikään syyhypunkki, ne kutisee aivan h*lvetisti. Edelleen, raapaisusta jäänyt arpi!
Tavallinen raapaumajälli. Tollasia tulee ja menee eikä niitä tulohetkiä välttis edes itse huomaa. Relax!
Luitteko niistä muuntautuneista syyhypunkeista? Menevät ihoon ja tekevät juuri tuommoisen käytävän joka ei VIELÄ kutise. Punkki horrostaa ja samalla munii tuhansia minimunia. Kun aika koittaa ne lähtevät vaeltamaan jopa sisäelimiin asti ja jopa ulosteessa voi vilistää syyhypunkkeja. Leviävät kuin rutto, hoitokeinoa tuohon punkkimuunnokseen ei ole.
Raapaisusta jäänyt arpi.