Mikå on miehesi epäitsekkäin teko kuluneen viikon aikana?
Meillä oli hyvin seksintäyteinen viikonloppu. Siinä eräänä iltana jo hyvin pitkään touhuttuamme olin niin kiimassa, että pyysin häntä työntämään peniksensä peppuuni. Mies kieltäytyi, koska sanoi olevansa niin äärimmilleen kiihottunut, että laukeaisi samantien. Hän asetti siis minun orgasmini omansa edelle, vaikka kakkosta olisi ollut suorastaan tyrkyllä :D Ei mulla muuta, alkoi vain tämä asia hymyilyttämään kun muistelin mennyttä pääsiäisviikonloppua <3
Mikä on sinun miehesi epäitsekäs hetki viime päiviltä?
Kommentit (20)
Siis MIKÄ eikä MIKÅ. Ikänäkö...:)
Ap
Vierailija kirjoitti:
onpa kiva aloitus. varmaan mun miehellä se oli se että hän myönsi olleensa väärässä eräässä asiassa, pahoitteli sitä ja halusi pitää minusta jatkossa parempaa huolta. rakastan häntä
Ihana
Ap
Mieheni epäitsekkäin teko? Lähti vaimonsa kanssa mökille. Se en siis ole minä.
Pakkasi myös minun tavarat pääsiäisreissuun lähtiessä ja soitti hotellille, että tulemme respan sulkeutumisen jälkeen, koska minulla meni töissä myöhempään kuin piti. Järjesti yhden yön romanttisen loman mökkisviitissä. Huomioi sängyssä. Hieroi jalkoja vaelluksen päätteeksi. Peitteli nukkumaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
onpa kiva aloitus. varmaan mun miehellä se oli se että hän myönsi olleensa väärässä eräässä asiassa, pahoitteli sitä ja halusi pitää minusta jatkossa parempaa huolta. rakastan häntä
Ihana <3
Ap
Kiitos <3
Vierailija kirjoitti:
Pakkasi myös minun tavarat pääsiäisreissuun lähtiessä ja soitti hotellille, että tulemme respan sulkeutumisen jälkeen, koska minulla meni töissä myöhempään kuin piti. Järjesti yhden yön romanttisen loman mökkisviitissä. Huomioi sängyssä. Hieroi jalkoja vaelluksen päätteeksi. Peitteli nukkumaan.
Aww ihana mies sullakin <3
Vierailija kirjoitti:
Pyyhki itse lauantaina.
no siitä se lähtee uuteen nousuun :D
tjaa, hän ilmoitti että meidän täytyy yrittää enemmän yhdessä vaikeuksien yllättäessä ettei elämä ole aina pelkkää auringonpaistetta. hän tekee minut ylpeäksi hänestä!
(yritti) pitää aamulla lapset hiljaisina jotta saisin nukkua pidempään, vaikka oli itsekin nukkunut huonosti flunssaisen vauvan ja kipeän selän takia. Eihän se ihan onnistunut pienessä saunamökissä mutta hyvä yritys kuitenkin :)
onpa ikävä omaa kultaa, voi kultani tule jo kotiin!
Vierailija kirjoitti:
(yritti) pitää aamulla lapset hiljaisina jotta saisin nukkua pidempään, vaikka oli itsekin nukkunut huonosti flunssaisen vauvan ja kipeän selän takia. Eihän se ihan onnistunut pienessä saunamökissä mutta hyvä yritys kuitenkin :)
voi miten ihana mies sinulla <3
Siivosi hankalan kohteen, vaikka sanoin ettei tarvitse. Täysin oma-aloitteisesti.
hän oli ystävällinen puhelimessa vaikka oli töistä aivan poikki ja puhki ja kuulin sen hänen äänestään silti hän huomioi minua ja kertoi että haluaa että meillä menee hyvin ja että kaipaa minua kovasti.
Vierailija kirjoitti:
Siivosi hankalan kohteen, vaikka sanoin ettei tarvitse. Täysin oma-aloitteisesti.
Wau, mun mies ei juuri siivoa. laittaa ruokaa kyllä ja hemmottelee joskus sillä
Ihania miehiä teillä <3 Alkoi vähän nolottaa kun oma esimerkki oli noin pervo !
Jäi menemättä baariin, koska koki, ettei vietä tarpeeksi aikaa mun kanssa. Huoltaa muutenkin autoni ja tekee ruoat silloin, kun minulla on kiire töissä. Kerran vuodessa vie minut kaupunkilomalle kahdestaan.
Valitettavasti mulla ei ole mitään kirjoitettavaa. Tuorehko suhde, muut asiat menevät mun edelle.
Te, keillä on tuollaiset epäitsekkäät miehet, muistattehan hemmotella heltä 😊
N😔
Onko tuo sitten erikoistakin mieheltä asettaa naisen orgasmi itsensä edelle?
Mun kokemus miehistä on se, että tuo on ihan normi ja ainahan ne haluaa nähdä naisen tulevan ennen itseään.