Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

näin ympäristö pelastuu

Vierailija
22.04.2019 |

-matkaile ulkomaille lentämisen sijaan kotimaassa/lähialueilla minne pääsee joukkoliikennevälineillä
-lopeta tuontikasvisten syönti, kotimaiset marjat, juurekset, herneet ja kaali kunniaan (ei kuitenkään kasvihuonekurkut ja tomaatit talvikaudella)
-älä syö pihvikarjaa, naudanliha olkoon mullikaa ja täysinpalvellutta lypsylehmää
-älä syö broileria vaan munia ja täysin palvellutta kanaa
-vaihda keinokuituvaatteesi luonnonmateriaaleihin: villa, puuvilla, pellava, nahka... kengänpohjan kumi sallitaan koska se pidentää käyttöikää
-lopeta/minimoi muukin turhamaisuuskulutus kuten pikamuoti, kosmetiikka, teollisesti valmistetut koriste-esineet, panosta huonekaluissa kestoon
-rajoita kahvin ja teen juontia, juo olutta

Näitä kaikkia minä teen ja autonkin olen vaihtanut hybridiin nyt kun ne ovat taloudellinen ja luotettava vaihtoehto, mutta silti jaksaa joku valittaa että minä maalla asuva lihaa syövä autoilija olen ilmasto-ongelman suurin syypää.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
22.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

AP voi uhriutua ja pelastaa maailman ihan yksinään. Meillä syödään kaikkea lihaa ja kalaa nyt ja aina. Käydään etelässä lentokoneella sekä ajellaan perheen kolmella (bensa, diisseli, diisseli) autolla joka päivä. Näillä mennään ja meidän ekojalka planeettaan on millin triljoonasosa, eli ei mitään vaikutusta mihinkään.

Vierailija
2/5 |
22.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi kukaan alapeukuttaa ap:tä? Osuiko liian moni omalle kohdalle?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
22.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä tiedät, että kana on täysin "palvellut"?

Vierailija
4/5 |
22.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mistä tiedät, että kana on täysin "palvellut"?

Eihän sitä tiedäkään kuin koosta, kun vertaa muhkearintaisiin ja paksukoipisiin broilereihin. Onneksi en välitä juuri kanasta, munia syön kyllä paljon

Vierailija
5/5 |
22.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kolme seitsemän