Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Olen laihtunut 8kg, eikä kukaan huomaa mitään.

Vierailija
20.04.2019 |

En mä siitä mitään meteliä ole pitänyt ja 12kg on vielä laihdutettavaa, mut olis se nyt ollut ihan kivaa jos joku vaikka ohimennen kysyisi että ootko laihtunu tai jotain. No jospa sitten kun saan vielä ton 12kg pois..

Kommentit (26)

Vierailija
1/26 |
20.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Henkilöt,njotka näkevät sinut päivittäin, eivät välttämättä huomaa.

Vierailija
2/26 |
20.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ihmisiä ole lähtökohtaisestikaan kiinnostanut sinun kilosi... itse niitä ajattelet, eivät muut

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/26 |
20.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytätkö samoja vaatteita kuin 8 kg sitten?

Vierailija
4/26 |
20.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä huomaavat jotain mutteivät sano.

Vierailija
5/26 |
20.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Käytätkö samoja vaatteita kuin 8 kg sitten?

Käytän suurimmaksi osaksi. Treenivaatteet on uudet, mutta ei ne mua niissä koskaan näe. En malta odottaa, että pääsen syksyllä rintojen pienennysleikkaukseen. Sit voin ostaa sopivia paitojakin.

Ap

Vierailija
6/26 |
20.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päätin, etten sano enää kenellekkään painon laskusta. Muutama vuosi sitten kehuin työkaveria (mies) , miten on hoikistunut. Kertoi, että on vähän vähentänyt syömisiä. Hän kuoli puolen vuoden päästä vatsasyöpään. Jotenkin tuli hävettävä olo.

Vierailija
7/26 |
20.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ihmisiä ole lähtökohtaisestikaan kiinnostanut sinun kilosi... itse niitä ajattelet, eivät muut

Niin, enpä ole sitä noin koskaan ajatellut. Saattaa olla totta tuokin.

Ap

Vierailija
8/26 |
20.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei nykyään uskalla mitään sanoa kun kaikesta pahoitetaan mieli.

Vierailija
9/26 |
20.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmiset laihtuu eri tavoilla. Itse laihdun heti kasvoista ja yläkropasta ja se näkyy. Se päivittely onkin sitten päivittäistä ja ollaan jo muka huolissaan. Todellisuudessa siltikin olen ollut ylipainon puolella kaikkien laskureitten mukaan ja takamuksessa ja reisissä painoa riittää. Olen melkoinen jojoilija painon suhteen.

Vierailija
10/26 |
20.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laihdutatko sen takia että saat huomiota muilta vai oman terveyden takia?

Vierailija
11/26 |
20.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toisten painoja voi olla vaikea arvioida, ellei ole erikoistunut toisten vartaloisen kyyläämiseen ja nuohoamiseen katseellaan. Luultavasti moni epäilee sinun laihtuneen, mutta ei sano mitään, koska se on riskaabelia. Itsekään en koskaan sano mitään, jos en ole aivan 100 % varma, että toinen on oikeasti laihtunut ja muistan oikein, miltä hän aiemmin näytti. Kyse on tällöin kymmenien kilojen painonmuutoksista, mikäli lähtöpaino on korkea. Itseäni on nimittäin elämän varrella useaan kertaan kehuttu laihtumisesta, vaikka paino on pysynyt täsmälleen samana. Siitä tulee outo ja kiusaantunut olo.

Vierailija
12/26 |
20.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähipiirissä oli henkilö joka laihtui. Sen huomasi mutta en kehdannut sanoa että "oletpa laihtunut" kun ajattelin että loukkaantuu siitä että jos se antaa kuvan että hän on ennen ollut lihava tms. Henkilö saattaa suuttua mistä tahansa ja toinen asia että minusta ei ollut korrektia ottaa hänen painoaan puheeksi. 

Vaikea selittää mutta laihtumisen siis huomasi mutten osannut ottaa sitä puheeksi jos toinen loukkaantuu.

Vierailija
13/26 |
20.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Terveyden takia. Mulla on paljon viskeraalista rasvaa ja sitä yritän polttaa pois. Tässä on vielä se, kun en ole ikinä onnistunut laihduttamaan kiloakaan ja nyt on jo 8kg lähteny, niin ehkä siksi olisin kaivannut pientä palautetta...tiedän, kuulostaa turhamaiselta.

Ap

Vierailija
14/26 |
20.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Terveyden takia. Mulla on paljon viskeraalista rasvaa ja sitä yritän polttaa pois. Tässä on vielä se, kun en ole ikinä onnistunut laihduttamaan kiloakaan ja nyt on jo 8kg lähteny, niin ehkä siksi olisin kaivannut pientä palautetta...tiedän, kuulostaa turhamaiselta.

Ap

Minä ymmärrän kyllä sinua. On ihan mukavaa jos joku huomaa itsessä jotain positiivista.

Vierailija
15/26 |
20.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän sun laihtuminen ole huomattu, mutta kukaan ei tohdi sanoa mitään. Yleisesti ottaen on jokseenkin moukkamaista ruotia toisen painoa. Onhan näitä, jotka sitten loukkaantuvat, kun kehuu laihtumista, että "ai, olinko mä ennen sitten läski" tai sitten jos laihtuminen johtuu vaikka sairaudesta, niin on aika pöljää, että on mennyt kehumaan sellaista.

Vierailija
16/26 |
20.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin, kyllä ihmiset sen sanovat mieluummin tai näyttävät ilmeellään. Ootpas lihonut. Ihminen on outo.

Vaikka aina ensiksi tavatessa ihmiset kiinnittävät huomiota siihen onko henkilö lihonut vai laihtunut.

Jos on lihonut, ovat tyytyväisiä :O

Ovat vihaisenoloisia , jos on hoikistunut, kateellisia.

Eli ei kannata välittää mitään.

Vierailija
17/26 |
20.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naapurille oli kaverinsa sanonut, että olet lihonut varsinkin naamasta. Sanoja itse on pulska.

En ikinä kehtaisi sanoa tuollaista kenellekään.

Vierailija
18/26 |
20.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miks muiden pitäis huomata? Eikö sitä laihduteta nimenomaan itseä varten ja omaa terveyttä ajatellen? Ihan älytöntä tää ihmisten huono itsetunto ja "katsokaa mua!!!!".

Vierailija
19/26 |
20.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska ei laihtumista kuulu kommentoida kuten ei lihomistakaan. Ihmisten painon kommentointi suuntaan tai toiseen on epäkohteliasta. Ap, sun kaverit on kohteliaita eivätkä kommentoi mitään kuten ei kuulukaan.

Vierailija
20/26 |
20.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole kohteliasta kommentoida toisen painoa. Itsekin tapasin just pariskunnan josta molemmat oli huomattavasti laihtuneet puolessa vuodessa. Jos sitä ihastelisin, kertoisin että olin kiinnittänyt aiemmin huomiota heidän lihavuuteensa.