En tiedä mitä uusi tapailu minusta haluaa
Olemme siis tapailleet tämän miehen kanssa nyt kolme kuukautta. Ei olla missään vaiheessa tunnustettu mitään ihastumisia saatika puhuttu suhteen tilasta. Hänellä on jo avaimet asuntooni, nähdään muutamana päivänä viikossa ja silloin tehdään aina jotain arkisia asioita, kuten katsotaan telkkaria. Seksiä emme ole nyt harrastaneet yli kuukauteen. Noin muuten minä olen hirveän kova osoittamaan hellyyttä ja hiplaan häntä jatkuvasti vaikkapa leffaa katsellessa. Hän antaa suukon kun tavataan ja kun mennään nukkumaan. En ymmärrä.
Kommentit (10)
Kokemukseni mukaan miehet yleensä haluavat seksiä sekä päästä alistamaan naista ja teettämään naisella kotityönsä.
Älä vaan kysy häneltä itseltään, on paljon viisaampaa kysellä ventovierailta.
Jos hän saa seksinsä ja läheisyytensä muualta? Pitää sinua vain seuran tähden? Sinuna jatkaisin matkaa,kolme kuukautta on suht pitkä aika ettei suhteen tilasta ole puhuttu.Voi toki olla,ettei niin välitä läheisyydestä.Ota asiat puheeksi.Tsemppiä!
Testot alhaalla. Kun tulen sun luokse niin laitan ekan kielen kurkkuun ja sit sohvalla kiehnätään.
69 siinä sitten ja sen jälkeen satulalle.
No olipa surkea provo. "Miksi p a n o n i ei enää halua p a n n a?" Mitä pitäisi ymmärtää? Myit itsesi halvalla - se ei kauan kestä, joten siirry seuraavaan p a n i j a a n.
Vastaus otsikkoon: että lopettaisit jo sen roikkumisen. Kuka jaksaa samaa sexiseuraa, varsinkaan lääppijää kuten sinä ap olet, kuukautta pidempään?
Olen tapaillut samanlaista tyyppiä.
Sanoi syyksi sen, että ei ole läheisriippuvainen. :D
En jaksanut selittää, mitä termi tarkoittaa. Mutta tapailu loppui lyhyeen. Oli muuten kyllä mukava mies.
Olet siis antanut avaimiesi hänelle kolmen kuukauden tapailun jälkeen ja ihmettelet ettei osoita innokkuutta seksiin kanssasi?? Olet todella helppo nakki, liian innokas, liian päällekäyvä. Pyydä avain pois ja unohda tyyppi. Ole vähemmän päällekäyvä seuraavalla kerralla.
Haloo! kirjoitti:
Olet siis antanut avaimiesi hänelle kolmen kuukauden tapailun jälkeen ja ihmettelet ettei osoita innokkuutta seksiin kanssasi?? Olet todella helppo nakki, liian innokas, liian päällekäyvä. Pyydä avain pois ja unohda tyyppi. Ole vähemmän päällekäyvä seuraavalla kerralla.
No sehän onkin tervehenkinen lähestymistapa pariutumisjutuissa esittää jotain muuta kuin on. En mä jaksa enää leikkiä mitään vaikeastitavoiteltavaa ja mystistä naista. Ne leikit on jo leikitty.
Ei halua seksiä. En jatkaisi tapailua.