Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä siinä on kun ihmiset eivät ymmärrä lähteä?

oijoi
19.04.2019 |

Tänne kokemuksia siitä, kun ihmisten vierailu on venynyt liian pitkäksi. Miten lopulta saitte lähtemään?

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
19.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Mihinkä aikaan vieras olisi kotona, jos heti lähtisi?"

Vierailija
2/14 |
19.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Mihinkä aikaan vieras olisi kotona, jos heti lähtisi?"

Ei nyt taas tätä samaa ketjua, justhan tää oli!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
19.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä saan lähtemään vieraat sillä että "nyt minulla on muuta tekemistä voitko/voisitteko lähteä kotia kohti"

Vierailija
4/14 |
19.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran kävi hassusti kun mies oli työmatkalla ja appivanhemmat tuli käymään kahvilla. Tuntui juuttuneen sohvaan kiinni eikä älynnyt vaikka miten vihjasin että "mulla olisi nyt muuta tekemistä, pitää lähteä kauppaan yms. joten..". Laitoin sitten ulkovaatteet päälle ja lähdin kauppaan ja jätin heidät sinne istumaan, kauppareissulta tullessa huomasin että auto on edelleen pihassa. Soitin sitten siskolleni ja pyysin yöpaikkaa ja lähdettiin baariin, seuraavana aamuna kun menin kotiin niin olivat hävinneet. Saatiin monta vihaista viestiä appivanhemmilta tämän jälkeen että kuinka kehtasin jättää heidät yksin. Ollaan mieheni kanssa naurettu tätä vielä vuosienkin jälkeen. :D

Vierailija
5/14 |
19.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pahin on ollut, kun vieraat jäivät moneksi päiväksi. Puhuin monta kertaa, että pitäisi muutaman päivän päästä matkustaa (paikkakunta ja tapahtuma sensuroitu). Vieraat eivät puhuneet lähtemisestä mitään ja pelkäsin jo, että en pääse matkustamaan sinne minne haluan. Lopulta täytyi sanoa suoraan, että kun minä lähden huomenaamulla sinne, niin teidänkin täytyy sitten lähteä täältä. Kun vieraat lähtivät, jäi vaikutelma, että he eivät tienneet minne mennä.

Vierailija
6/14 |
19.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kerran kävi hassusti kun mies oli työmatkalla ja appivanhemmat tuli käymään kahvilla. Tuntui juuttuneen sohvaan kiinni eikä älynnyt vaikka miten vihjasin että "mulla olisi nyt muuta tekemistä, pitää lähteä kauppaan yms. joten..". Laitoin sitten ulkovaatteet päälle ja lähdin kauppaan ja jätin heidät sinne istumaan, kauppareissulta tullessa huomasin että auto on edelleen pihassa. Soitin sitten siskolleni ja pyysin yöpaikkaa ja lähdettiin baariin, seuraavana aamuna kun menin kotiin niin olivat hävinneet. Saatiin monta vihaista viestiä appivanhemmilta tämän jälkeen että kuinka kehtasin jättää heidät yksin. Ollaan mieheni kanssa naurettu tätä vielä vuosienkin jälkeen. :D

Huonoa käytöstä vierailta, mutta myös todella tökeröä toimintaa sulta. Vaikea kuvitella, ettei aikuiset ihmiset osaa selvittää tuollaista tilannetta mitenkään muuten.

Vierailija
7/14 |
19.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua ei onneksi pitkät vierailut haittaa kunhan nyt ei yöksi jää jos sellaisesta ei ole sovittu.

Meillä käy aika harvoin ketään kuitenkaan.

Kerran kyllä otti niin päähän kun exän kanssa vielä oltiin ja hänen kaveri tuli kylään. Meillä on exän kanssa 2 lastakin ja sitä suuremmalla syyllä vit*tti. Tämän kaverin vierailun venyttyä kolmanteen vai peräti neljänteen päivään(ryyppäsivät keskenään) lähdin omalle kaverilleni lasten kanssa ja ilmoitin etten tule kotiin ennen kuin tämä kaveri on lähtenyt. Iltaan asti olin evakossa.

Vierailija
8/14 |
19.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä ihan toisin päin! Ollaan syöty päivällinen ja istutaan rupattelemaan. Jonkin ajan päästä minä alan puuhata kahvia ja yhtäkkiä vierailla on palttoot päällä ja huikkailevat ovelta heipat.

Vierailija
9/14 |
19.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Huonoa käytöstä vierailta, mutta myös todella tökeröä toimintaa sulta. Vaikea kuvitella, ettei aikuiset ihmiset osaa selvittää tuollaista tilannetta mitenkään muuten.

Älä nyt, oppi tehosi ja eivät enää nykyisin jää asumaan meille. :)

Vierailija
10/14 |
19.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten niin? Itse toimisin samoin jos joku idiootti linnottautuu kotiini ja minulla on muuta menoa eikä älyä itse lähteä.

Vierailija
11/14 |
19.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meillä ihan toisin päin! Ollaan syöty päivällinen ja istutaan rupattelemaan. Jonkin ajan päästä minä alan puuhata kahvia ja yhtäkkiä vierailla on palttoot päällä ja huikkailevat ovelta heipat.

Ihan vain kevennyksenä: et taida keittää maailman parasta kahvia? 😂

Vierailija
12/14 |
19.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
13/14 |
19.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vieraalle voi hyvin sanoa, että vierailuaika on nyt loppu. On omia juttuja ja tekemistä. Joiltakin puuttuu tilannetaju tyystin niin, että eivät tajua milloin pitäs lähteä.

Vierailija
14/14 |
19.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pahin on ollut, kun vieraat jäivät moneksi päiväksi. Puhuin monta kertaa, että pitäisi muutaman päivän päästä matkustaa (paikkakunta ja tapahtuma sensuroitu). Vieraat eivät puhuneet lähtemisestä mitään ja pelkäsin jo, että en pääse matkustamaan sinne minne haluan. Lopulta täytyi sanoa suoraan, että kun minä lähden huomenaamulla sinne, niin teidänkin täytyy sitten lähteä täältä. Kun vieraat lähtivät, jäi vaikutelma, että he eivät tienneet minne mennä.

'..eivät tienneet minne mennä? ' nyt en siis tajunnut?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yksi kolme