Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pääsiäinen... tunnen itseni ihan superyksinäiseksi, ei ole äitiä tai ketään, jonka voisi kutsua kylään...

Vierailija
19.04.2019 |

Tai katsomaan edes lapsia ja perheilemään. Siksi siis ei ole, että vaikka äiti on elossa hän vain pilaa mieleni, jos nähdään. Tuskin jaksan viettää aikaa ainakaan tänään lastenkaan kanssa. Haluaisin vain rentoutua ja rauhoittua hyvässä aikuisseurassa. Mutta kun paikalla on lapsia niin ne meluavat ja huutavat, juoksevat ja hyppivät. Viihdyn kyllä itseksenikin, mutta juhlapyhinä se tuntuu erilaiselta...

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
19.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai toinen lapsista vain haluaa pelata tai katsoa videoita. Jos häntä ei kiinnosta jokin, esim. pääsiäisen vietto aikuisten seurassa, ei varmana tee sitä, tai pilaa kaikkien fiiliksen olemalla oma itsensä eli vihainen.

Ap

Vierailija
2/8 |
19.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

On pääsiäinen ja se oli lapsuudessani edes jonkunlainen perhejuhla, nykyisin ei siis mitään. Meillä ei ole kivoja isovanhempia, joiden luokse mennä, kuten minulla aikoinaan oli. Äitini on pilannut osansa olla meille muille mukava ja välittävä ihminen.

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
19.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksei äitini pysty samaan, kuin minun mummini? Hänen pitäisi kutsua meidät syömään niin, että me voimme luottaa siihen, ettei hän satuta ja loukkaa ketään ja sitten hänen olisi piilotettava lapsille pääsiäismunia, joita he saisivat etsiä.

Ap

Vierailija
4/8 |
19.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun tiesin, ettei minun äidistäni ole tuohon, kutsuin hänet itse meille pääsiäisenä ja olin itse ostanut pääsiäismunat lapsille piilotettaviksi. Niin äitini loukkasi siinäkin minua ja pilasi minun pääsiäiseni, että minun ollessa keittiössä tekemässä jotain alkoikin lapsten kanssa olohuoneessa etsiä sinne jo piilotettuja munia! Aivan kuin minä en olisi saanut olla mukana, kun kyseessä olivat MUN lapset, ja mun hankkimat munat ja mun järjestämä ohjelmanumero. Ei välittänyt taaskaan mitään MUN tunteistani siinä, se moukka.

Ap

Vierailija
5/8 |
19.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko tämä tosissaan? Kaikissa ketjuissa sama juttu. Onko tämä provo ja jos on, niin miksi?

Vierailija
6/8 |
19.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse sanot ettei kiinnosta olla lastesi kanssa ja sitten uhriudut kun lapset ei halua olla sinun kanssasi. Fiksuja lapsia jos pysyvät poissa myrkyllisestä seurasta.

Vierailija
7/8 |
19.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko tämä tosissaan? Kaikissa ketjuissa sama juttu. Onko tämä provo ja jos on, niin miksi?

Mikä sama juttu kaikissa ketjuissa?

Ap

Vierailija
8/8 |
19.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse sanot ettei kiinnosta olla lastesi kanssa ja sitten uhriudut kun lapset ei halua olla sinun kanssasi. Fiksuja lapsia jos pysyvät poissa myrkyllisestä seurasta.

Lapset kyllä haluavat olla kanssani niin, että eivät vietä pääsiäistä, vaan saa olla laitteilla ja katsoa videoita you tubesta. Ja toinen huutaa, kiljuu ja pomppii.

Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kahdeksan viisi