Pitkäkestoinen viestittely Tinderissä ennen ekoja treffejä
Tapasin mukavan miehen Tinderissä, meillä on yhteisiä tuttuja joka selvisi aika pian. Molemmilla on lapset vuoroviikoin joten se saattaa hiukan hidastaa ekaa näkemistä. Viestitellään päivittäin whatsappissa tyyliin hyvää työpäivää, hyvää yötä ja jotain lyhyttä päivän tapahtumista. Tästä on 1,5 vkoa kun mätsäsimme, ensi viikonloppuna kummallakaan ei lapsia ja alustavasti sovittiin et tavataan. Mies ollut pari vuotta sinkkuna, mä erosin vuoden alussa. Olen tosi kiinnostunut hänestä mut onko outoa että viestitellään näin kauan ennenkuin nähdään? Hän on eka jolle oon viestitellyt joten ihan kokematon siellä😅
Kommentit (9)
Onnea treffeille! Pitäkää hauskaa ja toivottavasti natsaa.
Ei kai se outoa ole. Catfish-sarjassa jotkut ovat olleet vuosia parisuhteessa ihmisen kanssa jota eivät ole koskaan tavanneet.
En vain itse nää siinä mitään järkeä. Viestitellessäsi ihastut siihen, minkälaisen kuvan toinen antaa itsestään. Siihen tietysti toiveikkaat aivosi lisäävät vielä omia mausteitaan päälle. Vasta tapaamalla ihmisen tiedät oikeasti oletko kiinnostunut. Siksi itse en jaksaisi viestitellä kovin kauaa ennen ensitapaamista, pettymys tuntuisi varmasti suuremmalta kun livenä näkisi heti että ei, ei nappaa.
Eihän toi ole pitkä aika. Mä olen aina viestitellyt yli kuukauden ennen ekoja treffejä.
Ei kannata viestitellä kauaa, tulee vaan turhia odotuksia
Pari viikkoa viestittelyä ei ole pitkä aika, kuukausi alkaa jo olla, sanoisin.
https://www.theguardian.com/technology/2017/sep/26/tinder-personal-data…
ohis mutta tätä se on ja joku päivä kaikki viestit ja tiedot voi olla julkisia
Eikö teidän viestittely ole syvällisempää kuin jotain hyvän päivän toivotteluja?
No ei mutta tossa tapauksessa noi hyvän päiväntoivotukset yms turhat voi jättää poiskin ja olla vaikka vaan hiljaa ja odottaa niitä treffejä