Mistä voisi johtua merkittävä kasvojen kaventuminen?
Näin sukulaismiestä jota en ole nähnyt pitkään aikaan. On nyt 28v ja heti pisti silmään, että kasvonsa ovat muuttuneet kyllä paljon, kun vertaa entiseen. Sattui olemaan noin 5 vuotta vanhoja kuvia ja kun niihin vertaa kasvot näyttävät kulmikkaammalta ja posket ovat nyt vähän lommolla. Ymmärtäisin, jos olisi laihtunut, mutta ei näytä tippaakaan laihtuneelta, pikemmin näyttää rotevoituneen. Käyttääköhän jotain aineita?.
Kommentit (7)
Ikä tekee tehtävänsä. Piirteet usein terävöityy vanhemmiten
COPD eli keuhkoahtaumatauti. :( Se siis usein laihduttaa varsinkin sairauden loppuvaiheessa, vakava sairaus. On siis suht kaukaa haettu, mutta mahdollinen, ei mitenkään ainoa selitys.
Joillekin vain käy noin just tossa iässä. Itekin tiedän yhden n. 26v naisen jonka kasvot vaan kaventui ”yhtäkkiä” paljon, kun en pariin vuoteen häntä nähnyt, eikä kuulemma ollut laihtunut.
Mulle on käynyt samantyyppinen ilmiö. Olin teininä aikamoinen pallonaama, mutta kummasti nyt 30-vuotiaana eivät kasvoni kovinkaan pallomaiset ole. Pikemminkin vähän kulmikkaat ja jotenkin kapeamman oloiset. Paino on pysynyt samana. Ei kai muuta selitystä ole kuin lapsuuden pyöreyden katoaminen.
Minulle kävi näin. Ja olen 23v nainen :,(
Omalla kohdallani tämä oli vain lapsenpyöreyden katoamista. Samalla lähti ihon kimmoisuus sinne missä pippuri kasvaa. Ja tuli ryppyjä. Olen ruman ja vanhan näköinen nykyään, yhyy. Naamakin näyttää pitkältä ja hevosmaiselta kun ei ole enää niitä nuorempana vihaamiani "pulla"poskia.
Ainoa huumeeni on kolmivuorotyö ja karkkia kerran viikossa.
Vierailija kirjoitti:
Lapsenpyöreys vaan lähtenyt. Älä ole huolissasi, älä keksi juttuja, anna olla, unoha.
Tuota mietinkin, mutta on vanhoissa kuvissa kuitenkin 23. Ei kai silloin enään mitään lapsenpyöreyksiä ole?. Murrosikä loppunut siihen mennessä monta vuotta sitten. Myös lisähuomatuksena, että tällä miehellä on harmaita partakarvoja parrassa 28 vuotiaana.
Lapsenpyöreys vaan lähtenyt. Älä ole huolissasi, älä keksi juttuja, anna olla, unoha.