Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen niin rakastunut työkaveriin, että en voi kohta pitää sitä sisälläni

Vierailija
18.04.2019 |

Tilanne on ollut päällä oikeastaan jo yli vuoden. Tunne ei muutu, vain syvenee koko ajan. Ollaan erottamaton tiimi töissä, tykkään jutella hänen kanssa, tykkään kaikesta hänessä. Luulen että tunne on lisäksi molemminpuolinen. Jos mitenkään vihjailen jotain välillämme, hän menee ihan pöhköksi ja tuntuu tosi tyytyväiseltä.

Mutta meillä on tahoillamme oman elämät, joten en tietenkään tee aloitetta tai mitään muutakaan. Välillä vain sydämeen sattuu liikaa ja pelkään että vahingossa vaikka halaan häntä. Tai sanon suoraan että rakastan sua niin. Typerä juttu.

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
18.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

voi että, kyllä ihastua ja rakastuakin saa, eihän sille aina mitään voi. valinnat on kuitenkin ne mitkä punnitaan ja minkä kanssa sitten eletään. 

Vierailija
2/13 |
18.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olette erottamaton tiimi, niin kokeile kepillä jäätä. Minkälaisessa työpaikassa työskentelet?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
18.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerro tunteesi suoraa ja saat huomata, miten hän katsoo sinua nolostuneesti ja sanoo, että ei todellakaan ole tarkoittanut mitään sellaista. Koko homma on normaalia työkaveruutta, jonka olet ymmärtänyt väärin.

Vierailija
4/13 |
18.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sen miehen vaan tekee kovasti mieli ottaa sut vasten seinää. Valoisa aika sekoittanut sen pään. Ehkä teille tulis terveitä lapsia? Älä nyt vaan mene sanomaan mitään rakastamisesta. Toivottavasti olette edes sinkkuja.

Vierailija
5/13 |
18.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olette siis molemmat varattuja?

Vierailija
6/13 |
18.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ota se pois sisältäsi. Miten se muuten liittyy koko tähän asiaan?

Vierailija
7/13 |
18.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin aikoinaan normaalin kohtelias työkaverille ja hän jotenkin tulkitsi työmme seurusteluksi. Oli todella noloa sanoa miehelle, että ei, en todellakaan lähde töiden jälkeen lasilliselle viiniä enkä viikonloppuna teatteriin (vaikka vaimosi on mökillä) enkä edes harkitse lounastuntikävelyä lähipuistossa. Tämä on vain työtä, olen yhtä kohtelias kaikille.

Vierailija
8/13 |
18.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poikaystäväni työkaveri tunnusti tunteensa juuri vähän aikaa sitten hänelle ja voin sanoa, ettei ollut hyvä idea. Ei oikein poikaystävä ilahtunut, oli vaan kiusaantunut. Sanoikin mulle, että kai otettava etäisyyttä, vaikka eivät nyt aiemminkaan pahemmin työn ulkopuolella ole olleet tekemisissä. Haluaa vaan varmistaa, ettei työkaveri luule jotain liikoja, koska ei missään nimessä ole hänestä kiinnostunut kuin kaverimielessä.

Suosittelen harkitsemaan kahdesti, etenkin jos molemmat ei ole sinkkuja. Töissä joutuu kuitenkin olemaan tekemisissä, ja se voi tuntua sen jälkeen kiusalliselta itselle myös ellei toinen tunne samoin.

Vierailija
9/13 |
18.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olemme molemmat varattuja. Eli en ole nähnyt mitään syytä tai järkeä puhua hänelle asiasta. Tiedän että se aiheuttaisi meidän välien varautumisen ja se olisi tosi hankalaa. Mutta olen melkein täysin varma että hänellä on samat tunteet kuin minulla.

Tuntuu tyhmältä, kuin olohuoneessa olisi virtahepo, molemmat tietää, mutta leikitään vain että ei tässä mitään. Jatkuuko tilanne näin vuosikausia? Ollaan muuten niin hyvä työtiimi, että meidän molempien urat kärsisivät paljon jos välit menisi syystä tai toisesta solmuun.

Vierailija
10/13 |
19.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

9 taidat olla avokkini.

Vierailija
11/13 |
19.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap oletko hoitoalalla töissä?

Vierailija
12/13 |
19.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olemme molemmat varattuja. Eli en ole nähnyt mitään syytä tai järkeä puhua hänelle asiasta. Tiedän että se aiheuttaisi meidän välien varautumisen ja se olisi tosi hankalaa. Mutta olen melkein täysin varma että hänellä on samat tunteet kuin minulla.

Tuntuu tyhmältä, kuin olohuoneessa olisi virtahepo, molemmat tietää, mutta leikitään vain että ei tässä mitään. Jatkuuko tilanne näin vuosikausia? Ollaan muuten niin hyvä työtiimi, että meidän molempien urat kärsisivät paljon jos välit menisi syystä tai toisesta solmuun.

Ette te molemmat leiki, vain sinä leikit! Kuvittelet ihastumiseksi jotain sellaista, mitä ei oikeasti ole tai joka on ihan tavallista työkaveruutta. Tilanne ei jatku vuosikausia, hyvä jos pari vuotta, koska harvalla ura junnaa paikallaan. Ja teillä on molemmilla uranne, jota ei kannata vaarantaa - niin itse kirjoitit.

Vierailija
13/13 |
19.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ajattelet että tunnustaisit tunteesi tälle työkaverille ja saisit vastakaikua, mihin toivoisit sen johtavan? Kannattaa miettiä tilannetta vähän eteenpäin. Entä jos sattuisikin niin että hän on yhtä rakastunut sinuun kuin sinä häneen? Olisitko valmis jättämään puolisosi? Olisiko hän valmis jättämään omansa? Onko suhde työkavereiden välillä ihan OK teidän firmassa? Työparia pitäisi ainakin varmaan vaihtaa jos ryhtyy seurustelemaan, ettei mene töiden osalta ihan pelkäksi ihastuneeksi tuijotteluksi. Mitä seurauksia tällä voisi teille molemmille olla?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yhdeksän neljä