Lyhyempi ja hoikempi mies? Äänestys
Koska tästä on ollut paljon keskustelua...
Kävisikö sinulle lyhyempi ja hoikempi mies?
Jos haluat, voit kertoa
- ikäsi
- pituus/paino/ruumiinrakenne, tms
- perustelut
Kommentit (18)
43v, 157cm ja 47 kg. En haluaisi itseäni pienempää miestä, koska sellainen olisi naurettavan näköinen. Itsekin olen tyhmännäköinen näin lyhyenä ja pienenä.
30v, 162 ja 49kg. En usko että mitenkään voisin viehättyä itseäni lyhemmästä ja pienemmästä miehestä.
Vastasin ei, koska olen 155cm ja normaalipainon ylärajoilla. Minulle ei ole ollut tarjolla itseäni lyhyempiä miehiä. Kaikki ovat olleet pidempiä :).
Olen seurustellut myös hieman itseäni pidempien, hoikkien miesten kanssa. Itseäni pienempiä on vaikea löytää, mutta en usko että sekään olisi ongelma. T. N32 157 cm, 45 kg.
Olen 178 cm pitkä nainen ja minulla on n. 173 cm pitkä mies. On hoikempikin. Yhdessä 15v. Ei paljon muiden mielipiteet meidän perhettä hetkauta. Tunnen muitakin pitkiä naisia, joilla kokoero näin päin. Ihmisessä kiinnostaa pääasiassa ihan muut ominaisuudet.
Monesti mieheni vaatteita kuivumaan ripustaessa minusta on tuntunut siltä, kuin lapsen vaatteita ripustaisin. En enää lähtisi samaan uudestaan. Toivoisin, että mies olisi minua kaikin puolin isompi. Minulle merkitsee paljon turvallisuuden tunne ja en tunne sitä pienen miehen kanssa. Omakohtaisia näkemyksiä.
Olen 42v, 164cm ja 55kg. Olen seurustellut itseni pituisten miesten kanssa pari kertaa mutta en lyhyempien, olisi sitten kyllä tosi lyhyt jo. Nykyinen on just sopiva mulle, 177cm ja hoikka muttei ruipelo kukkakeppi kuitenkaan 😃
Liian laiha mies ei vain sytytä. Aina ne on olleet 10-20cm pidempiä ja lihaksikkaita tai ainakin rotevia pikku masukummulla. En voi sille mitään. Mieltymykseni seksuaalisesti on vahvat jalat ja "panolantio" sekä suuri lämmin pehmeä syli.
Ite oon 165cm60kg ja lihaksia.
Jos on hyvin laiha mies (HUOM KOSKEE AIKUISIA +25) eli ei lihaksia juuri mitään ja rasvaa vähän eli sellainen hento, se kertoo joskus myös testosteronivajeesta JA TERVEYSongelmista. Tai sitten se on vain piirre ja ominaisuus geeneissä. Tähän en rupea painoja ja pituuksia laittamaan, koska sen perusteella on vaikea sanoa mitään. Naisella sellainen on kauniimpaa. En tiedä toki onko terveellistä olla huonossa kunnossa.
Toistaiseksi yli puolet sanoo että ei.
Koko siis on naisille todella iso asia.
N 170/69. Olen seurustellut itseäni lyhyemmän ja hoikan miehen kanssa. Hän oli 163cm pitkä, en tiedä painoa, mutta oli luonnollisestikin minua hoikempi, koska oli hoikka ja minä en ole hoikka. Suhteemme ei kariutunut kummankaan fyysisiin ominaisuuksiin.
Vastasin "Kyllä. Ei ole merkitystä jos mies on lyhyempi ja hoikempi."
En haluaisi itseäni lyhyempää miestä. T. 152cm
Olen 163 cm 50 kg 35v.
Jos mies olisi minua hoikempi ja lyhyempi niin hän olisi jo lyhytkasvuinen ja alipainoinen...
Olen seurustellut itseäni vähän pidemmän miehen kassa, n. 165 cm 60 kg ja oli kyllä niin ärsyttävä luonteeltan kun inhosi lyhyyttään, joten ei kiitos enää. Kyllä miehen pitää tästä lähtien olla 180 cm, ja painaa yli 70 kg mutta ei yli 90 kg.
Vierailija kirjoitti:
Alle 40 ääntä annettu. Ei siis voi vielä vetää johtopäätöksiä. Toisaalta, vaikka suurin osa naisista toivoisikin kumppaninsa olevan itseään pidempi, ei sekään vielä ole lyhyille miehille syy vaipua epätoivoon, sillä valtaosa miehistä on keskipituista naista pidempiä. Muistaakseni naisten keskipituus Suomessa on 167 cm. Sen pituisia tai sitä lyhyempiä on alle 5% suomalaisista miehistä.
Itselleni pituudella tai painolla ei ole väliä. Olen ollut parisuhteessa lyhyen miehen kanssa ja nykyinen kumppanini on suorastaan laiha, vaikka onkin mua pidempi. Itse olen lievästi ylipainoinen.
Jompi kumpi ei haittaisi, mutta jos on sekä lyhempi että hoikempi niin en syty. Enkä sille mitään voi!
Aloittaja, miksi teet jatkuvasti kyselyitä, joissa etsit haluamaasi tulosta?
Riittää, että yksi nainen kiinnostuu sinusta.
t. 160 cm
Vierailija kirjoitti:
Kuinka monen miljoonan naisen sinusta pitäisi kiinnostua, jotta riittäisi?
Mitä tarkoitetaan hoikkuudella?
Sitä onko laiha/normaalipainoinen/lihava, vai "raamikkuutta" (hartiat, lihakset)?
Noissa eroa...