Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Aikuinen telttailee takapihalla

Vierailija
18.04.2019 |

Onko teidän mielestä outoa se, että aikuinen ihminen telttailee kesäisin omalla takapihallaan. Hän siis nukkuu yöt teltassa ja viettää siellä myös päivisin paljon aikaa. Ja kyllä, puhun itsestäni. Olen noin 25-vuotias nainen, joka on ehkä hitusen lapsellinen aina aika ajoin.

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
18.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen nuorempana tehnyt samaa. Nyt olen niin kankea, että en pääse teltasta omin avuin pois. :)

Vierailija
2/17 |
18.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensimmäiseksi tulisi mieleen, että kodissasi on hometta, jos olisin naapurini. Mutta jos ei ole, niin mikäs siinä, varmaan saat ruskeaa rasvaa ja on ihan terveellistä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
18.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on yksi ja sama onko jonkin mielestä outoa.

Vierailija
4/17 |
18.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

On se ehkä hieman outoa, mutta ulkoilmassa on kyllä tosi hyvä nukkua. Toivottavasti sulla on kunnon patja siellä.

Vierailija
5/17 |
18.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lol

Vierailija
6/17 |
18.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me nukutaan pojan kanssa teltassa aina kun sisällä on liian kuuma. Viime kesänä taisi mennä useampi viikko putkeen. Mitäpä sitä sisällä kärvistelemään.

Vierailija
7/17 |
18.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Bodom

Vierailija
8/17 |
18.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Bodom

Bo dom tss!!

Vierailija
9/17 |
18.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole outoa. Nukun parvekkeella. En uskalla nukkua teltassa, kun täällä pyörii muualta tulleita. Taidan kyllä olla liian vanha niille, olen myös 25 v.

Vierailija
10/17 |
18.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Homeherkkä

Vierailija
11/17 |
18.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä neljääviittä lähestyvä nukuin viime kesänä useamman yön teltassa takapihalla, kun sisällä oli liian kuuma nukkua.

Vierailija
12/17 |
18.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun äitini nukkuu myös teltassa koiransa kanssa. Nukkuvat siellä kuulemma paremmin ja sikeämmin.

Vierailija
13/17 |
18.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kesällä on mukava nukkua ulkona teltassa. Herätä linnunlauluun ja kuunnella sateen ropinaa yöllä.

Vierailija
14/17 |
18.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et taatusti ole ainoa, jolla on ollut teltta pystytettynä takapihallaan ( ....(sille puolelle pihaahan se yleensä kuitenkin laitetaan, vai miten sinä teet ja mihin sen telttasi sijoitat ?)

Vierailija
15/17 |
18.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Bodom

Kytäjä

Vierailija
16/17 |
18.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisinpa minäkin tehdä noin eli ei mitään ihmeellistä ap ja toisaalta muiden mielipiteillä _ei ole tippaakaan väliä_. Siispä ei muuta kuin oikein hyviä unia ja muita mukavia hetkiä telttailuusi :-)

Vierailija
17/17 |
18.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se ole musta outoa. Sitä harrastetaan varmaan jonkin verran kesäisin omakotitaloalueilla, missä on takapiha suojassa eikä esim. tie mene siinä vieressä. Meillä ainakin on aina joku nukkumassa kesällä teltassa takapihalla, varsinkin jos on kuuma. Sinne on myös hyvä mennä yöksi jos tulee riita :D toiset tykkää telttailusta toiset ei.