Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Seksikkäin katuasusi?

Vierailija
18.04.2019 |

Nyt kun aurinko paistaa ja ilma on kesäinen on aika näyttää se myös pukeutumisessa. Seksikkyys ei tarkoita väistämättä sitä, että mitä vähemmän sen parempi. Eri naisilla eri asusteet saa päät kääntymään. Mikä on sinun seksikkäin katuasusi, jolla sinä käännät miesten päät? Mitä haluaisit seuraavaksi kokeilla?

Kommentit (20)

Vierailija
1/20 |
18.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvinistuvat farkut, valkoinen t-paita ja nudet korkokengät. Ei siinä sen kummempaa tälläytymistä tarvita.

Vierailija
2/20 |
18.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Punainen huivi:)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/20 |
18.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on aina pitkähihaiset paidat ja pitkät housut. Se saa päät kääntymään, kun ihmiset ihmettelevät, eikö minulla ole liian kuuma hellesäällä.

Vierailija
4/20 |
18.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei mikään. Vihaan tätä säätä.

Vierailija
5/20 |
18.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyvinistuvat farkut, valkoinen t-paita ja nudet korkokengät. Ei siinä sen kummempaa tälläytymistä tarvita.

Olen vaalea, hoikka ja aika kivannäköinen 32v nainen, jolla on vähän sama linja. Asusteiden pikkujutuilla sitten tulee se huomio, joka riittää. Joskus nuorempana yritin räväkämpää linjaa, mutta eihän sitä miesten jatkuvaa parveilua pitkään jaksanut.

Vierailija
6/20 |
18.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Stringit, bootsit ja cowboy hattu. Siinä on kuulkaa kuuma mies.

Vierailija
7/20 |
18.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No en huolehdi miesten paan kaantymisista, riittaa etta oma mies voi olla minusta ylpea rinnallani kulkiessaan. :)

Mun luottoasu on Mangon sahkonsininen, hihaton "pussimallinen", melkein polvipituinen mekko. Siina on kuitenkin korkeahko paanaukko eli ei nay seka tissit etta saaret. Taman kanssa sitten joko turkoosin- ja sahkonsiniset korolliset avosandaalit tai punaiset korkokengat, mikali on ohuet sukkahousut. 

Hiukset suoristusraudalla laineille, punaa huuliin (savy riippuu kenkien varista) ja tuoksua korvien taakse. Pieni kasilaukku, joko nayttava kaula- tai rannekoru ja pienet korvakorut. 

Vierailija
8/20 |
18.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

treffit kirjoitti:

No en huolehdi miesten paan kaantymisista, riittaa etta oma mies voi olla minusta ylpea rinnallani kulkiessaan. :)

Mun luottoasu on Mangon sahkonsininen, hihaton "pussimallinen", melkein polvipituinen mekko. Siina on kuitenkin korkeahko paanaukko eli ei nay seka tissit etta saaret. Taman kanssa sitten joko turkoosin- ja sahkonsiniset korolliset avosandaalit tai punaiset korkokengat, mikali on ohuet sukkahousut. 

Hiukset suoristusraudalla laineille, punaa huuliin (savy riippuu kenkien varista) ja tuoksua korvien taakse. Pieni kasilaukku, joko nayttava kaula- tai rannekoru ja pienet korvakorut. 

Taitaa muutaman muunkin pää kääntyä :)

Vierailija
9/20 |
18.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

💋

Vierailija
10/20 |
18.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En halua korostaa seksikkyyttä 😂 enkä haluu et mua tuijotetaan 😂

Vierailija
11/20 |
18.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No en tiedä, käytän mielellään hameita/mekkoja. Mutta en koskaan pyri olemaan seksikäs, ennemminkin klassinen, tyylikäs ja persoonallisen näköinen. Tarkoittaa useimmiten runotyttö lookkia.

Tänään on uusi musta mekko vekkihelmalla ja oliivivihreä samettijakku. Huivikin löytyy.

Vierailija
12/20 |
18.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jösses

Vierailija
13/20 |
18.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seksikkäin kutuasuni on tiikeri-asu. 🐅

Vierailija
14/20 |
18.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tälläinen perunasäkin mallinen ei näytä seksikkäältä missään vaatteessa, ihokaan ei rusketu niin ai että👌

Vierailija
15/20 |
18.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enpä oo koskaan kääntänyt miesten katseita. T. ruma ja tissitön nainen

Vierailija
16/20 |
18.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Polkkatukka, toppi, caprit ja korkkarit!

Vierailija
17/20 |
18.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellainen punaista nahkaa oleva catsuit 👁👄👁

Vierailija
18/20 |
18.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiseuden taakka: Katseet kääntyvät.

Vierailija
19/20 |
18.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos oikein haluan kerätä miesten katseita kävelemällä keskustassa, niin tällä kropalla onnistuu ihan vaikka laittamalla pelkät legginsit ja biletopin. 

Vierailija
20/20 |
18.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Enpä oo koskaan kääntänyt miesten katseita. T. ruma ja tissitön nainen

Mun kokemuksen mukaan just rumat ja tissittömät naisen on niitä kaikkein ihanimpi ja mukavimpia. Heistä paljastuu myös sängyssä uskomattoan kiihkeitä ja kiihoittavio puolia. ;)

M35

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kuusi yksi