Alkaa pikkuhiljaa pelottaa asuntoni oudot tapahtumat...
Moi. Viimeisen kuukauden aikana asunnossani on tapahtunut hieman outoja asioita. Asun siis yksin. Välillä olen huomannut että tavarat tuntuvat selvästi vaihtaneen paikkaa muutamalla sentillä. Silloin tällöin herään yöllä siihen kun olohuoneesta kuuluu outoa naputusta mutta se loppuu melkein heti kun tulen katsomaan, mistä on kyse. Olen myöskin kerran nähnyt, kun huoneeni ovi avautuu itsestään, vaikka ikkunat on kiinni. Silloin säikähdin niin paljon että juoksin hädissäni ulos, enkä uskaltanut tulla kotiin pariin tuntiin. Myöskin lähes joka päivä yksi kirjani tippuu hyllystä lattialle. Kyseessä on aina sama kirja, ja vaikka olen vaihdellut kyseisen kirjan paikkaa, se tuntuu tippuvan silti. Yleensä tämä tapahtuu silloin, kun olen jossakin muussa huoneessa ja kuulen, kun kirja tippuu lattialle. Minua pelottaa ja ahdistaa todella paljon asua täällä. Tekisi mieli muuttaa välittömästi pois mutta ei ole varaa. Kannattaisiko ottaa yhteys johonkin paranormaalien asioiden tutkiaan? Osaatteko te päätellä, että mistä tämä kaikki johtuu? Kiitän kaikkia, jotka viitsivät vastata.
Kommentit (17)
Mullakin näitä sattuu viikoittain,mutta pistän kännin piikkiin.
Jos tuo on totta, olisin itsekin peloissani. Epäilen kyllä juttusi olevan trolli (?), vaikka uskonkin joillekin ihmisille tapahtuvan selittämättömiä asioita.
Noille kaikille on luonnollinen selitys. Rakennusten rakenteissa saattaa napsaa ja se sattuu vain loppumaan kun painosi siirtyy samaan huoneeseen. Jos luet paljon raamattua, niin se on ehkä aina siinä hollilla ja pidät sen reunalla, jolloin se tipahtaa. Ovet pystyy aukeamaan jonkun ilmanpaineen avulla, vaikka ikkunat eivät ole auki. Sulla on liikaa aikaa ja liikaa mielikuvitusta. :)
Vierailija kirjoitti:
Kuuluuko saunasta Höö?
- vain palstan legendat ymmärtävät
Meillä työpaikalla oli samantyyppistä ongelmaa. Sain homman pysähtymään laulamalla virsiä. Koska oli yö ja lehmät eivät välittäneet lauleskelusta virret tehosivat oikein hyvin. Kannattaa kokeilla
No mulla napsuu täällä harva se päivä, kun lattian kautta kulkee mämmikoura-naapurin tavaroiden pudottelut niin hyvin että kuulostaa kuin tapahtuisi samassa huoneessa. Myöskään ihan vatupassiin ei ole kaikkea saatu rakennettua, joten en ihmettelisi yhtään jos ovetkin alkaisi lepattamaan ja kirjat putoilemaan hyllyiltä.
...just, penskana tienattiin tosi kivasti kun oltiin huonekkaluvahdissa yhdellä tädillä aina iltaisin. Piti vahtia ettei huonekalut liiku. Tuo oli helpointa rahaa mitä olen koskaan tienannut. Lopulta tätin sitten haki ambulanssisedät hoitoon.
Eli ota video niin tienaat miljoonan (paranormaalin ilmiön todistamisesra on luvattu milj. dollaria) tai sitten hanki lääkitys ennenkuin käy ns. huonosti ja alat saamaan sitä lääkettä piikillä pakkopaidassa.
Hankitko jotain uutta (käytettyä) pari kuukautta sitten, samoihin aikoihin kuin nuo alkoi? Joihinkin esineisiin voi jäädä tuollaisia energiajäämiä, jotka lähtee kunhan hankkiutuu esineestä eroon.
Vierailija kirjoitti:
Hankitko jotain uutta (käytettyä) pari kuukautta sitten, samoihin aikoihin kuin nuo alkoi? Joihinkin esineisiin voi jäädä tuollaisia energiajäämiä, jotka lähtee kunhan hankkiutuu esineestä eroon.
Energiaa on housussas.
Vierailija kirjoitti:
Noille kaikille on luonnollinen selitys. Rakennusten rakenteissa saattaa napsaa ja se sattuu vain loppumaan kun painosi siirtyy samaan huoneeseen. Jos luet paljon raamattua, niin se on ehkä aina siinä hollilla ja pidät sen reunalla, jolloin se tipahtaa. Ovet pystyy aukeamaan jonkun ilmanpaineen avulla, vaikka ikkunat eivät ole auki. Sulla on liikaa aikaa ja liikaa mielikuvitusta. :)
Juuri näin. Kaikissa asunnoissa kuuluu napsetta, ovi saattaa mennä kiinni itsekseen ja jopa seinät paukkua todella kovaäänisesti lämpötilan vaihtelun vuoksi. Tuuli pitää ääntä, oksat lentelevät ja tavaroita putoaa paikoiltaan monista syistä. Se, että huomaat tavaroiden siirtyilevän hiukan ja että kiinnität huomiota tuollaisiin ihan normaaleihin asioihin kertoo joko, että sinulla on hiukan liian hyvä mielikuvitus, ehkä liian vähän tekemistä ja ystäviä tai sitten jostain vakavammasta. Kerro tästä vanhemmillesi, hyvälle ystävälle tai varaa aika terveydenhoitajalta.
Sinänsä on ihan normaalia pelästyä jotain odottamatonta tapahtumaa, johon ei keksi selitystä ja hetken aikaa on muutenkin säikkynä, jos on yksin kotona, mökillä tai vastaavassa paikassa, kun ei voi yhdessä toisen kanssa keskustella mikä se oli. Olet ryhtynyt nyt tarkkailemaan näitä asioita, jolloin huomaat niitä koko ajan ja pohdit liikaa. Itsellänikin joka päivä putoaa kirja, paperi tai kynä jostain johonkin, se ei ole mitään yliluonnollista, vaan painovoima.
Mikä kirja se on?