Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko terveellistä olla päivästä toiseen kuulokkeet korvilla koko ajan?

Vierailija
16.04.2019 |

En kestä hermostuneen työkaverin möykkäämistä. Möykkää aina kun on hermostunut, hermostunut on aina kun on töitä. Hakkaa pöytää, puhuu itsekseen eli suoraan sanottuna riehuu. En voi puhua pomolle, kun on hänen lähisukua "suojatyöpaikassa". Pomolla on myös työtaidoistaan hyvin ruusunpunainen käsitys ja asiakasreklamaatiossa vika on aina asikkaassa, heidän mielestään. En yksinkertaisesti uskalla.

Tykkään työstäni ja oli kova työ jotain työtä edes saada, paikkaa ei voi noin vain vaihtaa. Palkkanikin on vähän parempi kuin vastaavista tehtävistä yleensä. Minulla on vastamelukuulokkeet, ihan laadukkaat, mutta se möykkä on niin kovaa, että tulee läpi, jos en kuuntele jotain reipasta musiikkia. Rauhallinen musiikki ei riitä.

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
16.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei varmaan. 

Minulla on in-earit päässä koko työpäivän sekä ulkoillessa ja nukkuessa ja olen huomannut että korvani ovat alkaneet kutisemaan vaikka putsaan sekä kuulokkeita että korvia.

Vierailija
2/2 |
16.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei varmaan. 

Minulla on in-earit päässä koko työpäivän sekä ulkoillessa ja nukkuessa ja olen huomannut että korvani ovat alkaneet kutisemaan vaikka putsaan sekä kuulokkeita että korvia.

Itse olen käyttänyt kuulokkeita n. vuoden ja myös oikeasti kuunnellut niistä musiikkia ja olen huomannut että siihen tottuu ja nykyään tuntuu että pitäisi hankkia uudet kun nykyisiä ei saa enää riittävän kovalle. Aluksi muistelin että aika alhaalla sai volume olla mutta nykyään tapissa ja tuntuu että pitäisi saada vieläkin kovemmalle.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kolme neljä