Apua, Tinderissä vahinkotykkäys!
Mitä ihmettä voi tehdä jos vahingossa tykkää jonkun profiilista Tinderissä? Eihän se toinen osapuoli välttämättä näe että olen tykännyt siitä? Tilanne muutenkin nolo kun tuttu kyseessä ja ikäero turhan iso. Epäilen koko profiilin olevan muutenkin feikki, mutta ei kai sitäkään voi selityksenä tykkäykselle käyttää?
Vahinkoa ei kukaan usko. Pelastakaa minut. :(
Kommentit (9)
Ei se paljastu ellei se toinen tykkää takaisin.
Luojan kiitos. Piti jo tekeytyä tämän takia lesboksi. Voisin vajota maan alle.
Ap
Jos maksaa niin näkee ketkä on tykännyt jolloin saa heti matcheja.
Miehenä voin sanoa, että laitoin vahingossa superlike napin pohjaan ja olin, että voi vttu sentää. Nainen oli överikaunis ja itse en ole hänen vertaisensa.. Nolotti niin vtusti. Meni päivä kun se vastas. Pyys deiteille ja sano, että oletpa komea mies. Olin mietteissäni että mitä toi sekoilee. No ei mitään olin oma itteni ja vastailin sille rehellisesti, että olen ihan tavallinen sähkömies ja tulen toimeen omillani ja on oma kämppä ja velkaakin on. Niin vaan sain tämän naisen. Kun aloin hengailee ja tuli mun luo ekaa kertaa, niin mietin joko se on sokea tai epätoivonen... Aliarvioin itseni ja hänen mielestä olen komea ja just sellanen mitä on etsinyt.. Ehkä olin itsetunto-ongelmainen, koska en ole koskaa lähestynyt ton tyylisiä elämässäni.
Minä olen alaikäinen ja tämä kaveri tietää sen, hävettää kun olen huijannut ikäni ja vaikuta varmaan epätoivoiselta ja nyt kaveri tietysti luulee, että olen siihen ihastunut. Käytän Tinderiä tuttujen stalkkaamiseen, mutta nyt meni pieleen ja pahasti. Tilannetta ei helpota se, että olin mukana hänen eduskuntavaalikampanajassaan. :( Kannattaako tätä ottaa ollenkaan puheeksi vai unohtaa koko juttu?
Ap
Pistä se Tinder pois ja lataa kohta uudestaan.
Kyynel jos joku tuntematon vaikka saa traumat siitä että tykkäsit vahinhossa.
Vierailija kirjoitti:
Miehenä voin sanoa, että laitoin vahingossa superlike napin pohjaan ja olin, että voi vttu sentää. Nainen oli överikaunis ja itse en ole hänen vertaisensa.. Nolotti niin vtusti. Meni päivä kun se vastas. Pyys deiteille ja sano, että oletpa komea mies. Olin mietteissäni että mitä toi sekoilee. No ei mitään olin oma itteni ja vastailin sille rehellisesti, että olen ihan tavallinen sähkömies ja tulen toimeen omillani ja on oma kämppä ja velkaakin on. Niin vaan sain tämän naisen. Kun aloin hengailee ja tuli mun luo ekaa kertaa, niin mietin joko se on sokea tai epätoivonen... Aliarvioin itseni ja hänen mielestä olen komea ja just sellanen mitä on etsinyt.. Ehkä olin itsetunto-ongelmainen, koska en ole koskaa lähestynyt ton tyylisiä elämässäni.
Onneksi olkoon jackpotista. Veikkaan, että tuo on todella harvinainen sattuma.
Pois sieltä tinderistä ja elämään oikeaa elämää!