Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mistä juuri naiset tietävät, että "kumppanin tulee olla erityinen"?

Vierailija
16.04.2019 |

Naiset ovat tälläkin palstalla vakuuttuneita, että kumppaninen tulee olla erityinen, hyvin erityinen. Ei mikään tavallinen "kuka tahansa mies" . Miehen tulee saada nainen säkenöimään ja sukat pyörimään jalassa. Sellaista on ehkä jollekin tapahtunut, joillekin ei. Onko kyseessä sitten ollut miehen erityisyys vai ei? Onko jokainen säkenöinti johtanut kaikkien aikojen rakkaustarinaan? Jos ei niin miksi ei?

Mistä naiset ylipäätään tietävät vaatia sukkien pyörimistä ja jotain erityisyyttä miehestä jonka kumppaniksi kelpuuttavat? Voisiko olla, että media, elokuvat, kirjat ja muu "tarusto" on luonut oletuksen ja harhaluulon, että miehen pitäisi olla jotain erityistä? Miksi naisen elämä ei olisi ihanaa sillä tavalla, että hänelle löytyy mies joka rupeaa tämän mieheksi, tekee naiselle ja niin poispäin? Mistä nainen tietää, että jotain lisää pitäisi olla vaikka kaikki onkin ihan hyvin? Sukat ei pyöri ja ratsu ei ole valkea. "Byääh, ei ole kuin niis ihanis tarinoissa!!"

Kommentit (19)

Vierailija
1/19 |
16.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sopiva mies. Sellainen ois ok. En tykkää pyörivistä ruttusukista enkä haisevista heposista.

Juttuun pitää tulla. Iloa ja vapautta, parisuhteella tai ilman🌹

Vierailija
2/19 |
16.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miks miehet ei itse tyydy mihkää????, 😂

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/19 |
16.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten niin mistä tietävät? Mistä tiedät, että suklaa on hyvää ja haluat ympärillesi hyviä ihmisiä? Ei kai näitä mistään tarvitse opetella, vaan kyllä ne tietää muutenkin.

Vierailija
4/19 |
16.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miks miehet ei itse tyydy mihkää????, 😂

No Suomen syntyvyys on sellaisessa alamäessä, että pitäs kohta johonkin tyytyä, jos meinaa naisen löytää. Vaan kun ei viittis rimaa niin alas laskea.

Vierailija
5/19 |
16.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos tarkoitus on olla kymmeniä vuosia yhdessä, niin tietenkin puolison pitää olla erityinen. Pitkä parisuhde ei ole mistään kotoisin, jos toista kohtaan ei ole kuin laimeaa kiinnostusta.

Vierailija
6/19 |
16.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap ei ole koskaan ollut rakastunut. Itse en harkitsisi minkäänlaista parisuhdetta ilman rakastumista. 

Vierailija
7/19 |
16.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluan, että parisuhteessa on seksiä. En harrasta seksiä kaverisuhteessa.

Vierailija
8/19 |
16.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap ei ole koskaan ollut rakastunut. Itse en harkitsisi minkäänlaista parisuhdetta ilman rakastumista. 

Rakastuminen ei kaikille merkitse samaa. Ja jotkut eivät rakastu koskaan.

Vierailija
9/19 |
16.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on mukava ja reilu tyyppi, voidaan olla kavereita. Parisuhteeseen vaaditaan sitä erityistä tunnettakin. Ja seksuaalista vetovoimaa.

Vierailija
10/19 |
16.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten tämä nyt liittyi tähän?

Vierailija
11/19 |
16.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mutta tuo kirjoittaja vastasi kysymykseen omalta osaltaan. Itse olisin voinut vastata ihan samoin. En näkisi ainuttakaan syytä olla parisuhteessa ellen olisi rakastunut. Ihan senkin takia että en haluaisi tehdä kenellekään sitä, että tyydyn häneen mutta kaipaan koko ajan parempaa ja lähden heti kun sellaisen löydän.

Vierailija
12/19 |
16.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki ei halua niin kovasti parisuhdetta että alkaisivat siihen kenen tahansa kanssa.

Vierailija
13/19 |
16.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten tämä nyt liittyi tähän?

Tyytymissuhde voisi olla itselleni vain seksitön suhde. En harrasta seksiä miehen kanssa, joka ei ole erityinen, sellainen joka saa ne sukat pyörimään.

Vierailija
14/19 |
16.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En usko, että olisin alkanut parisuhteeseen ikinä ellen olisi rakastunut. Rakastuminen saa perhoset vatsaan ja sukat pyörimään jaloissa pelkästä ajatuksesta rakkauden kohteesta. 

Vierailija
15/19 |
16.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun rakastaa, rakkauden läpi katsottuna kumppani on juuri se erityinen.

Vierailija
16/19 |
16.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mutta onko tuo reilua ketään kohtaan? Mitä jos se rakkaus olisikin tullut kun ei olisi tyytynyt kehen vaan, itselle tai sitten sille toiselle? Tuolla tyylillä sen vie siltä toiseltakin.

Vierailija
17/19 |
16.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyi mitä sukupuoleen sidottuja yleistyksiä, häpeä!!! 

Vierailija
18/19 |
16.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän kaveriksikaan oteta ihan ketä tahansa.

Se että haluaisin kumppanuutta ja vielä seksiä jonkun kanssa vaatii aika erityisen henkilön muuten en halua.

Vierailija
19/19 |
16.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monet naiset ovat addiktoituneet ihastumisen tunteeseen ja kuten huumeidenkäyttäjät tahtovat aina vähän enemmän ja vähän enemmän. Mielummin mielipuolinen ihastuminen aina silloin tällöin josta saa hyvät sävärit, kuin tasapaksu suhde jossa ei ole liiemmälti huippuja eikä kuoppia. Tämän vuoksi kuut ja taivaat lupaavat valehtelijat ovat aina olleet tämän tyyppisten naisten suosiossa, koska he eivät välitä mahdollisesta mahalaskusta, kunhan vain saavat olla vähän aikaa ihastuneita.

Monet miehet taas tahtovat suhteeltaan mielummin tasapaksuutta ja mahdollisimman vähän negatiivisia kuoppia ja välttävät naisten kaipaamaa turhaa haihattelua, joiden seurauksena nämä kuopat suhteessa monesti syntyvät. Tämä minun teoria selittää myös miksi niin monet miehet ovat olleet yllättyneitä kun naiset ovat lähteneet heidän mielestään ihan mukavasti rullaavasta suhteesta, kun taas naiset ovat kokeneet että eivät saa enää mitään suhteesta ja se on emotionaalisesti kuollut.