Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

nämä kaikki pettämiskeskustelut täällä on loukkaavia ja syrjiviä

Vierailija
16.04.2019 |

minua kohtaan, en voi olla petettävänä tai pettäjänä kun ei ole parisuhdettakaan

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
16.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi pientä.  Oletko M vai N?

Vierailija
2/7 |
16.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se ei ole olennaista. Mutta suututtaa kun puhutaan aina jostain pettämisestä. Kaikki eivät voi pettää tai tulla petetyksi vaikka haluaisivat

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
16.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se ei ole olennaista. Mutta suututtaa kun puhutaan aina jostain pettämisestä. Kaikki eivät voi pettää tai tulla petetyksi vaikka haluaisivat

Sun täytyy hankkia parisuhde jotta voi olla sivussa pari suhdetta.  Se on ihan sinusta itsestä kiinni. 

Vierailija
4/7 |
16.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitten petettyjä syytellään jne jne. Suhteessa oli vikaa, siksi petti shaiba. Nää on sit kai pettäjiä tai niitä, jotka luulee, että ovat onnistuneet paremmin, kun oma puoliso ei ole pettänyt... 

Vierailija
5/7 |
16.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Täytyy olla kyllä helvetin hullu, jos haluaa tulla petetyksi.

Vierailija
6/7 |
16.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai kaiken voi ajatella niin, että ne jotka on joutunut pettämisen kohteeksi saavat jonkilaista lohtua muiden tarinoista ja näin helpottaa arkea, että ei ole yksin sen sonnan keskellä. Mutta usein saa lukea, että onko se nyt niin paha asia. Tuskin on pettäjälle paha asia ja hän pönkittää sitä omaa agendaa väliin, että kaikkihan on vaan sitä suurta yhtä rakkautta, mutta kun se ihanuus osuu omalle kohdalle, niin tavarat lentelee seinään ja se ei olekaan niin ok asia. Minä olin ammattipettäjä ja ihmisten tuhoaja, mutta silti pystyn ymmärtämään oman tuhoni laajuden mitä aiheutin monelle naiselle olemalla täysin välinpitämätön omaa hyvää ajattelavana kuspäänä. Lopetin seurustelun kokonaan, koska tiedän miltä näyttää kun toinen tuhoutuu ja olis pitänyt oppia jo ensimmäisestä mitä näin, mutta kun ei niin ei. Piti vetää moni ihminen niin syvälle, että eivät luota enää kehenkään takiani ja se on väärin. Kahteen olen saanu onneksi puhevälit ja olen heille kertonut ettei kaikki ole samanlaisia ja tämä on loppujen hyvin harvan ihmisen pelleilyä. Minun kohdalla se oli.

Vierailija
7/7 |
16.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Täytyy olla kyllä helvetin hullu, jos haluaa tulla petetyksi.

Mikä sinä olet arvostelemaan muiden haluja

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yksi kaksi