Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hukassa

14.04.2019 |

Terve! Olen huonon itseluottamuksen omaava mies ja olen ollut 5v naimisissa.
No lähdetään näin liikkeelle et on ihana tyttö joka kaikki kaikessa mutta kun tyttö syntyi ni ex vaimoni sanoi ettei tarvitse minulta enään mitään ku sai mitä halusi eli lapsen? Olimme kuitenkin suurperhe ja molemmilla 3 omaa ja yx yhteinen joten kiirettä riitti mutta asiaan? Kun tämä sanominen tapahtui niin kaikki muuttui. Emme enää suudelleet tämän jälkeen koska minulla on niin huonot hampaat sanoo hän ”häneltä puuttuu 2” ja henki haisee oli syy kun kysyin? Mitään en saanut kun pyysin esim villasukkien tekoon meni n.3v ja minä en saanut mitään jos en tehnyt hänelle jotain. Minun piti todistaa hänelle asioita mutta hänen ei minulle koska ei ole sama asia ja luottamusta ei noin katota. No minä yhtenä iltana ajattelin katsoa välittääkö hän minusta ja lähdin veneelle, sammutin puhelimen ja odotin että, hän tulisi etsimään minua? Paskat paras kaverini tuli ja sano et huolissaan ku ei näy, kuulu ym. Ja hänen jälkee ex vaimoni joka sanoi et ei sitä välittämistä noin katota??? Mitä vittua minulla ainakin olisi ollut huoli/hätä hänestä samassa tilanteessa..! Ja aina kaikki vika minussa ” joo en ole täydellinen” hänessä ei koskaan, koskaan ei päästy perheenkaa minnee esim veneellä koska hän pyyti aina jonku siskon tms mukaan vaikka itse olisin halunnut mennä perheen kesken. Tämän tytön syntymän jälkeen en saanut tästä suhteesta mitään vaan n.3v oli aika turhaa vaikka ainakun sanoin et otan eron niin sain ”juu nou” mut seuraava päivä sama ku ennen eli ei mitää! Ja keskustella ei voinut koska mun kysymykset rupesi häntä ahdistamaan tai kiire jne ku olisin päässyt niskan päälle. Aina hän sanoi ku luulet olevas aina oikees ni kyllä omastmielestä koska hänenhän se mulle pitäisi todistaa olevani väärässä ja jos ei niin pidän sitä omasta mielestä valheena?. Ja kun hän alkoi myydä tavaroita jne ni kaikki oli mun mitä hävitti ja minä myin omia tavaroita mitä olin hankkinut et saamme hänen henk. koht laskuja maksettua muttei omia myynyt vaan minun niin sanoin et kaikki palaa siihen mistä aloitettiin ja siihen se päättyi. Olisi niin paljon kerrottavaa vaikka nää onkin mun mielipiteitä suhteesta mutta totta kaikki niin haluisin vaan tietää olenko ihan hiton väärässä ”saisi itseluottamusta takas” asioiden suhteen et oon ollu aika hyväuskonen ym tässä suhteesa.

Olenko vaan hullu vai elänkö mielikuvitus maailmassa..?..

Jorma vaan

Kommentit (0)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kahdeksan yhdeksän