Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oksettaa jos joku mies kehuu.

Vierailija
14.04.2019 |

Pilluahan sekin vain haluaa. Sika.

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
14.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus ne haluaa vain ilahduttaa.

Vierailija
2/11 |
14.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sanoisin että aika useinkin.

En minä esimerkiksi pillua tosissaan halua jos kehun jotain paljon vanhempaa tai paljon nuorempaa naista. Se vain tulee spontaanisti jos nainen on silmiinpistävä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
14.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En minä esimerkiksi pillua tosissaan halua jos kehun jotain paljon vanhempaa tai paljon nuorempaa naista. Se vain tulee spontaanisti jos nainen on silmiinpistävä.

Uskotaan, uskotaan

Vierailija
4/11 |
14.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, ei sinua kehu miehet eikä naiset. Ole huoleti. Olet niin pirun ruma.

Vierailija
5/11 |
14.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

!!!

Vierailija
6/11 |
14.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Munaa ne naisetki multa vaan haluu ku kehuskelee, pistää ärsyttään.

Vierailija
7/11 |
14.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moi, ehkä on sellaistakin kiinnostusta ja rakkautta sinua kohtaan, joka on täysin epäitsekästä ja turvallista:

Vierailija
8/11 |
14.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kehumien(kin) on taitolaji. - On harmillista, jos nainen taikka mies, jota saatan haluta kehua ajattelisi minun tarkoittavam samalla, että haluaisin hänen kanssaa seksiä. Olen yrittänyt pyrkä siihen, että kehun vain silloin kun on aihetta. Jotenkin muualla maailmalla joitain aikoja asuneeena; esimerkiksi Jenkeissä asuneena minua toisinaan suorastaan heiman etoi sellainen "kehumien" jolla ei ollut mitään katetta; ei sellaiseseta tule ainakaan itselni hyvä mieli vaan enempi vain hyvin vaivautunut olo. kesi aikansa, että opin ottamaan kehuja vastaan ja amtamaan takaisin "samalla mitalla."  Vieläkin tässä on hieman harjoittelemista. 

Vierailija
9/11 |
14.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuitenkin haluat vähäsen. 

Vierailija
10/11 |
14.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan normi ämmähän sinä olet! Teidän itsearvostus ei kestä kehumista. Täällä miehet ovat vaitonaisia, koska haukkua ei kehtaa ja kehumisesta tykätään kyttyrää! Pitäkää tunkkinne!!!

Vierailija
11/11 |
14.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huokus. Mitähän sitä kenellekään halaa enää sanoa; jos hyvinkin yleistä että kaikki se, minkä itse uskon kehuski ja myönteiseksi saatetaan tulkita haluksi harrastaa seksiä tai sittte v-tuliuksi ellei sitten haluta loukkaantua siitä.  

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kaksi yksi