Kenelle GoT rautavaltaistuin? Redditissä on om äänestys, tehdään me vauvapalstan oma!
Laitan tähän ehdokkaat, mutta jos valitset "ei kukaan näistä" niin kommentoi ihmeessä kuka sitten.
Kommentit (33)
Vierailija kirjoitti:
Äänestättekö kenen luulet vai kenen toivot?
Vähän sekä että. Mielestäni moni näistä on hyvä tyyppi, mutta ei ole kelvollinen johtajaksi. Lyanna on oikea, aito johtaja, jota kansa seuraisi.
Siellähän on mm. pari tyyppiä, jotka ovat huippuja mutta vähän mt-ongelmaisia ja nyt jopa 2 insestipariskuntaa. Tai ehkä Jaime häippäsi, mutta Jon löysi just tätinsä..
Vähiten haluan, että Daenerys Targaryen. Se on ihan täys lellikki ja epärealistinen sellainen. Realistisesti se olis kuollut jo ainaskin jo 1000 kertaa.
Arya Starkista on kans tullut aika cringe. Faceles mestari olis pitänyt jo tappaa se eikä antaa ajaa henkilökohtaista etua.
Jon Snow ihan ok, mutta se on tylsä ja en pidä sen hahmosta.
Toivon, että se olis Tyrion Lannister.
Naimisissa olevat Sansa ja Tyrion rakentavat valtakuntaa uudestaan kasvattilapsenaan Jonin ja Danyn lapsi. Jon ja Dany molemmat kuolleet.
Vierailija kirjoitti:
Äänestättekö kenen luulet vai kenen toivot?
Mä äänestin Daenerysta koska toivon häntä. Oikeasti uskon että voi tapahtua mitä tahansa.
Annoin äänen lohikäärmeiden äidille. Cersei ei istuinta saa, mutta on yks omista suosikeista.
Jotenkin luulen, että kukaan ei saa mitään.
Dany suosiota on kyllä vaikea ymmärtää. Hahmona se on omituinen pökkelö, odotan vain koska sen persoonallisuus muuttuu Mad Queeniksi. Kannattaa ajatella miksi Tarqqislaiset ajettiin vallasta pois - Mad King oli hullu. Ja kun miettii kuka tappoi hänet niin on vaika kuvitella Jaimen menevän nyt kiltisti Danyn rengiksi.
Daenerys on ärsyttänyt mua alusta asti. Petyr Baelish oli mun lemppari.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä mun ääneni menee mestarille!!
Hoh, hoh, hah, haha *hidas taputus*
Vierailija kirjoitti:
Kyllä mun ääneni menee mestarille!!
kaksi pikku juttua, ensinnäkin unohdit kertoa olevasi akateeminen kuten koko sukusi
toiseksi väärä ketju
Tyrion on kyllä kova myös!