Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Uskotko vaaliluoauksiin, ei kannata

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
13.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki lupaukset missä luvataan suoranaisesti rahaa, ei tule pitämään. Siksi äänestän ps. Heidän päätökset eivät maksa lisää tai jos maksaa, se rahoitetaan leikkaamalla turhista kohteista. Jos ei raha riitä meidän äideille, isille, mummoille ja ukeille, leikataan tulijoilta. Samoin kohdennetaan rahaa niin että meillä on mahdollisuus antaa rikollisille tuomio joka tuntuu ja täten puolustaa rikosten uhreja. Toisekseen, puolueella on paljon hyviä teesejä muille osa-alueille kuten työttömyyteen, yrittämiseen, koulutukseen jne. Siksi äänestän ps. Se että joku lupaa minulle 100e nettona eikä kuitenkaan toteudu, on turhaa.

Vierailija
2/9 |
13.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka noita uskoisi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
13.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin pitkään kun yksi puolue ei saa yli puolta äänistä ja kansanedustajista, ne joutuvat tekemään kompromisseja, mikä vesittää vaalilupaukset.

Vierailija
4/9 |
13.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kenenkään lupauksiin en luota täysin.

Se miten lupaukset annetaan ja mitä/ketä asioista syytellään, kuitenkin kertoo ihmisestä ja arvoista paljon, ja se vaikuttaa äänestyskäytökseeni.

Vierailija
5/9 |
13.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en kestä jos Rinne on meidän PÄÄMINISTERI. Äänestäkää ihan mitä puoluetta vaan mutta ÄLKÄÄ SDP:tä. Miettikää haluatteko nähdä sitä Kallion slangia puhuvaa jästipäätä päivittäin telkkarissa ja vielä edustamassa SUOMEA ympäri maailmaa.

Vierailija
6/9 |
13.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi Parkkonen ryöpyttää vuodesta toiseen vain keskustaa, ja samalla kotimaisen ruoan tuottajia (joista iso osa on kyllä pettynyt kepuun)? Aito poliitiikantoimittaja ryöpyttäisi kaikkia tasapuolisesti.

- itse olen vasuri 

Vierailija
7/9 |
13.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kylmällä rahalla puhtaana kouraan saa ääneni. Lupauksilla ei edes lämmintä kättä.

Vierailija
8/9 |
13.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä katson pitemmälle enkä luota pelkästään nykyhetkeen. Ajattelen asiaa siltä kannalta, kenen voin eniten luottaa olevan puolellani elämäni loppuun asti, silloinkin vaikka oma asemani muuttuisi.

Vierailija
9/9 |
13.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En usko. Paljon on näissäkin vaaleissa luvattu ja valehdeltu, ja ikävä kyllä monikaan äänestäjä ei tajua että nämä ideat eivät ole millään muotoa toteuttamiskelpoisia. Siksi itse äänestän ainoastaan sellaista henkilöä, jonka luotan ajavan minulle tärkeitä ja yhteiskunnalle hyviä asioita, koska hän uskoo siihen täysillä itsekin ja tietää miten tavoitteeseen konkreettisesti päästään. Ja joo, tiedän että vaikka pääsisikin läpi, niin ilman enemmistöä samanmielisiä muut puolueet voi torpata nämä tavoitteet, mutta sellaista on Suomen politiikka. Tärkein on yrittää parhaansa, ja toivoa että jonain päivänä ne muutkin tajuavat olla äänestämättä valehtelijoita ja huijareita päättämään meidän asioista.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä viisi seitsemän