K-mies kyselee, miten jännikset iskee naisia?
Esim. juttelin yhdessä koulutustapahtumassa mukavan tytön kanssa ja sormustakaan ei näkynyt olevan. Tapahtuma loppui ja tyttö meni minne meni. Jännis olisi jo treffeillä tässä vaiheessa.
Eli miten tuollaisessa tilanteessa edetään? Ei lyhyen jutustelun jälkeen voi pyytää treffeille, mutta miten voisi toimia, jos olisi kiinnostusta jutella lisää?
Kommentit (7)
Tulevat rohkeasti juttelemaan ja saattavat kyllä ihan suorilta pyytää treffeillekin. Tosin yleensä heillä on jo selkeä ehdotus, että haluaisitko tulla kanssani paikkaan/tapahtumaan X vaikka tänä lauantaina.
Omalla kohdallani ovat tarttuneet suoraan ryntäisiin. Mikäs sen seksikkäämpää. <3
K-miestä ei huolisi sillä he eivät kiihota minua. K-mies tekemässä aloitetta olisi heti #metoo.
Kysyy heti siinä tilanteessa jonnekkin.Ottaa yhteyttä jälkeen päin.
Mulla asuu naapurissa yksi tapaus,joka kyllä pyytelee sinnikkäästi joka paikkaan ja pysähtyy aina juttusille.
Fonzien tekniikalla. Saavun paikalle ja napsautan sormiani, niin heti liimautuu beibe kainaloon.
Oman kokemukseni mukaan kannattaa keskustella naisten suosikkiaiheesta, eli naisesta itsestään. Ollaan jo voiton puolella, kun nainen tuntee, että juuri hänestä ollaan kiinnostuneita yksilönä. Lisäksi asiaa auttaa, kun naisen saa nauramaan.
Itsestään ja syvällisistä ajatuksistaan ehtii puhumaan myöhemminkin. Etenkään ei kannata kehuskella omilla saavutuksillaa tai autostaan, vaikka moni k-mies niin kuvitteleekin.
Tapatui kerran baaritiskilla. Vieressä istunut mies kysyi naiselta näin: Mitä sulle kuuluu, Oletko sinäkin kesäleski niinkuin minäkin. Voiko enempää informaatiota laittaa lyhyeen lauseeseen.
Tapahtui kerran rautakaupassa: Ostin silloin paljon kun rakensin taloa. Nyt oli joku kalliimpi mielessä, kai poreamme tms. Myyjä kertoi että oli juuri palannut kesälomalta. Antoi käyntikortin ja laitoin sen taskuun. Myöhemmin huomasin että takapuolelle oli kirjoitettu "haluan nuss ia sinua, olen pervo", Myyjä ei kai ollut muistanut tarkistaa kesälomakorttejaan.
Nämä tapahtuivat noin 30 vuotta sitten ja olen mies.
Kuule, yhden jutustelun jälkeen voi pyytää treffeille. Kerro ensin että haluaisit tutustua ja samalla kysy onko vapaa. Oli tilanne mikä hyvänsä, tyttö on mielissään siitä, että osoitit mielenkiintoa. Et voi hävitä mitään. Nyt toki hävisit, kun tyttö meni minne meni.