Lenkkeilyn jälkeen peräaukko tulessa. Mikä avuksi?
Kommentit (15)
Älä pysähtele antamaan peppua salarakkaallesi metsän siimeksessä.
Putsaa perseesi paremmin niin ei hankaa. Rasvaa tarvittaessa.
Laita ceridalia ennen seuraavaa lenkkiä.
Ai siis pershiki saa reiän kirvelemään?
Jätä alkkarit pois, laita sinkkivoidetta persuuksiin.
Kannattaa katsoa millä pururadoilla lenkkeilee ja minkälaisia miehiä siellä liikkuu.
Syy on siinä, että talviaikana on pitkät pimeät illat, jotka altistavat epäterveelliselle ruokavaliolle. Siirtymällä pysyvään kesäaikaan ei peräaukkojakaan enää polta.
No ainakin peset perseesi hyvin ennen lenkille lähtöä. Itse monesti käyn kunnolla suihkussa ennen pidempää lenkkiä, ettei likainen iho hinkkaa intiimipaikkoja. Varsinkin kun lähden pyöräilemään, niin pesen perseeni hyvin juuri ennen lenkkiä ja erityisen hyvin, jos olen hiljattain käynyt köntsällä.
Talkkia ja/tai sinkkivoidetta persiiseen. Peräaukosta en tiedä, mutta auttaa hiertyneisiin pakaroihin.
Vierailija kirjoitti:
No ainakin peset perseesi hyvin ennen lenkille lähtöä. Itse monesti käyn kunnolla suihkussa ennen pidempää lenkkiä, ettei likainen iho hinkkaa intiimipaikkoja. Varsinkin kun lähden pyöräilemään, niin pesen perseeni hyvin juuri ennen lenkkiä ja erityisen hyvin, jos olen hiljattain käynyt köntsällä.
Höh, miksi sä saat kirjoittaa sanan per•seesi, mulla se menee aina ”kommenttia ei julkaista” -listalle.
Ilmeisesti hiki tai hankaus aiheuttaa ärsytystä? Kärsitkö haavaumasta, pukamista tai muista vaivoista?
Sori, en halua auttaa,
kärsi sika