Lue keskustelun säännöt.
Hyvä lordi...jospa nyt ton uuden mallin myötä tulis viisutkin lähemmäksi sitä mitä euroopassa ihmiset oikeasti kuuntelee
21.05.2006 |
.......
aina vanhalla mallilla tuntu että on joku oma kategoria: euroviisukappaleet...
Kommentit (0)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla