Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hyvä lordi...jospa nyt ton uuden mallin myötä tulis viisutkin lähemmäksi sitä mitä euroopassa ihmiset oikeasti kuuntelee

Vierailija
21.05.2006 |

.......

aina vanhalla mallilla tuntu että on joku oma kategoria: euroviisukappaleet...

Kommentit (0)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kuusi viisi