Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Missä kaikki "Muutan pois Suomesta jos..." -vaaliuhkaukset?

Vierailija
11.04.2019 |

Nythän niitä luulisi sinkoilevan, mutta aikovatko kaikki niellä vaalituloksen? Missä etukäteismarttyrointi ja ei minun suomeni -häshtägit?

Kommentit (22)

Vierailija
1/22 |
11.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eivätkös kaikki palstan persut ole jo vuosia olleet muuttamassa Viroon, n. 75 prosentilla heistä jo asuntokin ostettuna.

Vierailija
2/22 |
11.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eivätkös kaikki palstan persut ole jo vuosia olleet muuttamassa Viroon, n. 75 prosentilla heistä jo asuntokin ostettuna.

Palailevat sitten ensi viikosta alkaen kotikonnuille.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/22 |
11.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En muuta vaikka mikä olisi. Täytyyhän sitä puolustaa omia arvojaan jatkossakin eikä jättää maata täysin höyrypäiden armoille. 💪🏻

Vierailija
4/22 |
11.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En muuta vaikka mikä olisi. Täytyyhän sitä puolustaa omia arvojaan jatkossakin eikä jättää maata täysin höyrypäiden armoille. 💪🏻

Aiotko ihan marssille lähteä?

Vierailija
5/22 |
11.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Arvaa kuinka moni väitti muuttavansa Amerikasta pois, jos Donald Trump valitaan presidentiksi?

Eipä kukaan niistä mihinkään muuttanut.

Vierailija
6/22 |
11.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika moni korkeakoulutettu on jättänyt suomen. Aivovuotoa tapahtuu aivan liikaa.

Vierailija
7/22 |
11.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joko muuten Samuel L. Jackson on muuttanut Kanadaan? Trumpistahan tuli pressa.

Vierailija
8/22 |
11.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne on vasta tulossa, odotapa pyhäiltaa

Vierailija
9/22 |
11.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähän kaikilla tuntuu olevan yhä toivoa yllä valitsemansa puolueen suhteen.

Vierailija
10/22 |
11.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vähän kaikilla tuntuu olevan yhä toivoa yllä valitsemansa puolueen suhteen.

Kuulunee psykologiaan. Harva haluaa äänestää häviäjää. Siksi joidenkin tulos jää vielä pienemmäksi kuin gallupit lupailevat. Tässä systeemissä ei edes kannata äänestää ehdokasta, joka on puolueensa ääniharava, mutta ei silti ylitä piirin äänikynnystä. Menee vain ääni hukkaan. Varmasti siellä on turhautuneita ehdokkaita, mutta he ovat itse puolueensa valinneet ja puolue heidät.

Vierailija
11/22 |
11.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä muutan joka tapauksessa koska en kestä näitä talvia enää yhtään. Haluan muutosta elämään jälleen, oon matkustava sielu joka kyllästyy ja kaipaa aurinkoa ja jolle kylmä ilma ei sovi. 

Vierailija
12/22 |
11.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aika moni korkeakoulutettu on jättänyt suomen. Aivovuotoa tapahtuu aivan liikaa.

Irakista tulee koulutettua väkeä tilalle.

Vierailija
13/22 |
11.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Just tossa ostarilla tapasin yhden. Oli 22 ja jo lääkäri. Kysyi, voisimmeko tavata viikonloppuna. Taidan olla hieman rakastunut. Haittaakohan pidemmän päälle, jos mies on lyhyempi?

Vierailija
14/22 |
11.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Just tossa ostarilla tapasin yhden. Oli 22 ja jo lääkäri. Kysyi, voisimmeko tavata viikonloppuna. Taidan olla hieman rakastunut. Haittaakohan pidemmän päälle, jos mies on lyhyempi?

Nyt tuli viestiä. Se haluaa tavata jo huomenna. Apua. Haittaako sitä kun on jo vähän kypsemmässä iässä?

Vierailija
15/22 |
11.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nyt tuli viestiä. Se haluaa tavata jo huomenna. Apua. Haittaako sitä kun on jo vähän kypsemmässä iässä?

Rakkaus ei näe ikää, itse asiassa monet nuoret miehet pitävät hieman vanhemmista eurooppalaisista naisista. Muista vain kertoa että olet valmis seuraamaan häntä hänen kotimaahansa! Muistan yhden ruotsalaisen rouvan poikaystävän ilmeen (tuli haastattelu telkkarista) kun hän kertoi harkitsevansa ghanaa eläkepaikaksi eikä ole siis mitään tarvetta tuoda avioehdokasta ruotsiin... ai että se katse oli täynnä rakkautta!

Vierailija
16/22 |
11.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Rakkaus ei näe ikää, itse asiassa monet nuoret miehet pitävät hieman vanhemmista eurooppalaisista naisista. Muista vain kertoa että olet valmis seuraamaan häntä hänen kotimaahansa! Muistan yhden ruotsalaisen rouvan poikaystävän ilmeen (tuli haastattelu telkkarista) kun hän kertoi harkitsevansa ghanaa eläkepaikaksi eikä ole siis mitään tarvetta tuoda avioehdokasta ruotsiin... ai että se katse oli täynnä rakkautta!

No en kyllä lähde minnekään Irakiin asumaan. Eikä se mies sinne varmaan itsekään halua, kun tänne asti on tullut. Mulla on omistusasunto ja kesämökki, joten täällä pysyn.

Vierailija
17/22 |
11.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen joka tapauksessa muuttamassa, ei siihen yksi vaalitulos vaikuta.

Ja kuka tahansa hallitukseen meneekin ei pääse talouden realiteetteja karkuun.

Vierailija
18/22 |
11.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen pitkän aikaa miettinyt maasta muuttamista vaikka toisaalta en haluaisi. Mutta jos nyt kokoomus olisikin vaalien jälkeen suurin puolue niin sitten en enää miettisi. Persuilla ei ole oppositiossa niin väliä.

Vierailija
19/22 |
11.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä väliä lupauksilla jos ei ole kanttia toteuttaa niitä?

Eikös se sekopää papitarkin vielä rieku täällä vaikka lupasi lähteä afrikkaan?

Hei Marjaaaanaaaaa!

Vierailija
20/22 |
11.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei nyt kerkiä kun pitää pakata

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yhdeksän seitsemän