Mitä 70-vuotislahjaksi naiselle?
Sukulainen, hyvässä kunnossa, matkustelee, ajaa autoa, kolme lastenlasta, asuu rivitalossa, puoliso.
Kommentit (21)
tehkää oma esitys jossa kertaatte hänen elämäänsä sukulaisina, esiintykää, varmasti ei kyynelittä pääty se esitys. ja joku itsevalmistettu lahja . tai kokatkaa kolmena lajin illallinen hänen lempiruoistaan ja passatkaa koko ilta. onhan näitä vaikka mitä kun ottaa luovuuden käyttöön!
hemmotteluhoito, niskahartia hierontaa ja sitten kaikkea muita hoitoja mitä kukkaro kestää.
muuttumisleikki stylistille ja kampaajalle
Ei ainakaan mitään tavaraa; koruja tms ELLEI ole 100% varma.
Kylpyläreissu, joku hoito?
lahjakortti kampaajalle. kortti ja laulun lurautus Paljon Onnea Vaan!
Elämäni kirja, ifolorilta. kaikki muistot kansien väliin
Kirjoittakaa runo tai räppi tai laulu hänestä. Piirtäkää sarjakuva tai taulu, todenmukainen tai aivan hulvattoman hölmö. Leikkikää hänen lempileikkiään lapsuudesta: piilosta, keisari seisoo palatsissaan, sokkoa, kirkonrottaa, makkaramaata, kymmentä tikkua laudalla jne. Toiminnallista, erilaista. Ei mitään tavaraa missään nimessä, vaan elämyksiä. TvToinen liki 70-vuotias täti
Lippu konserttiin, teatteriin, keikalle. Lahjakortti ravintolaan (siten että puolisokin pääsee). Hoidotkin ihan ok, mutta ei ehkä kampaajalle (koska oletettavasti käy muutenkin ja on oma ns. luottokampaaja) ja esim. itse en yhtään tykkää kylpylöistä (olen kohta 60 v).
Miksi kaikki ehdottaa jotain hoitoja, itse olen yli 50-v enkä voi sietää mitään ns hemmotteluhoitoja. Toki voi ostaa, jos on ihan varma että lahjan saaja tykkää.
Vierailija kirjoitti:
Gambian matka.
Samaa just mietin. Kampian kalastajapoika piristäis varmaan 👍🏿☻
Vierailija kirjoitti:
Kirjoittakaa runo tai räppi tai laulu hänestä. Piirtäkää sarjakuva tai taulu, todenmukainen tai aivan hulvattoman hölmö. Leikkikää hänen lempileikkiään lapsuudesta: piilosta, keisari seisoo palatsissaan, sokkoa, kirkonrottaa, makkaramaata, kymmentä tikkua laudalla jne. Toiminnallista, erilaista. Ei mitään tavaraa missään nimessä, vaan elämyksiä. TvToinen liki 70-vuotias täti
Räppi on lahjattomien esiteinien nopeaa puhetta.
Minä annoin äidilleni joululahjaksi kirjaston kirjoja, jotka luettuaan hän kykeni palauttamaan.
Sama toimii synttärilahjaksikin.
Vierailija kirjoitti:
Ei ainakaan mitään tavaraa; koruja tms ELLEI ole 100% varma.
Kylpyläreissu, joku hoito?
Black cock lover boy.
Minä en tykännyt yhtään jalkahoitolahjakortista. En käyttänyt sitä. Lahjakortitkin ovat hankala juttu, jollei tunne todella hyvin lahjan saajaa. En menisi konserttiin tai syömäänkään mielelläni. Paras olisi kirjalahjakortti, jonka voisi käyttää muuhunkin kuin kirjoihin. Tai lahjakortti Terveystaloon tai muuhun terveystarkastukseen. Verikokokeita otattaisin ilomielin. Olen 65v
Vierailija kirjoitti:
Gambian matka.
Just tämä😅
Vierailija kirjoitti:
Uskallan epäillä, että harva nauttisi tälläisestä ja itse olisin vaivautunut eli pitää tuntea hyvin ihminen kenelle tälläisiä järjestää
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Uskallan epäillä, että harva nauttisi tälläisestä ja itse olisin vaivautunut eli pitää tuntea hyvin ihminen kenelle tälläisiä järjestää
Meidän suvussa on aina tällaisia toiminnallisia ja kitarasäestyssynttäreitä. Meillä on opettajia puolet väestä ja loput muita heittäytyjiä. Aina leikitään ja tylsää ei ole kellään. Ne tylsyydestä pitävät eivät tule.
lahjakortti kylpylään? tai joku lahjakortti jonnekin? tavaraa lienee jo tarpeeksi