Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Menee niin hermo anoppiin

Vierailija
10.04.2019 |

Olen raskaana ja menee niin hermo anopin neuvoihin! Muilla samaa?

Tässä listaa mitä anoppi sanonut kuukauden sisällä:
-Anopin mielestä mun pitäisi syödä enemmän, kahden edestä.
-En saa nostaa käsiä ilmaan. Anoppi sanoi, että napanuora voi kiertyä vauvan pään ympärille. Otin servettejä kaapin ylähyllyltä kun anoppi oli kylässä ja sanoi sitten tuon :D
-En saa harrastaa liikuntaa raskaana. Anopin mielestä vaarallista. ”Onko se muka hyväksi?”
-En saa nukkua vastasyntyneen vieressä, käännyn muka päälle. Nukuin myös esikoisen vieressä.
-Pitäisi saattaa esikoinen ekaluokkalainen kouluun vaikka matkaa on 300 metriä.
-Ekaluokkalainen ei saa olla yksin pihalla tai kavereiden kanssa pihalla. Vaan anopin mielestä mun pitäisi istua hiekkalaatikon reunalla.

Lista on loputon ja nää tuli äkkiseltään mieleen. Joka kerta kun anoppi on kylässä tulee neuvoja :D Oma äitini ei puutu mun elämään tai neuvo noin vaikka joka päivä soittelen hänen kanssaan. Onko muilla tuollaisia anoppeja?

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
10.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten reagoit näihin neuvoihin? Kohteliaasti nyökäten? Selvästi mielesi pahoittaen? Et mitenkään vaan annat valua kuin vesi hanhen selästä?

Koska neuvot jatkuvat, vaihda reagointitapaasi. Jossain vaiheessa menee kyllä jakeluun.

Vierailija
2/5 |
10.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kohteliaasti tai en mitenkään. Ärsyttää kun oon liian kiltti enkä osaa sanoa koskaa takaisin :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
10.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi oma miniä asuu 300 km päässä. Hän saa huoleti elää juuri niin kuin haluaa, ei paljoa hetkauta tekemisensä.

Vierailija
4/5 |
10.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun anoppi on myös kova neuvomaan. Toisesta korvasta sisään ja toisesta ulos. Ei kannata välittää.

Vierailija
5/5 |
10.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Apua! Kamala anoppi :D onneksi oma anoppi on mukava.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kolme seitsemän