Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies, miksi pidät vaimoasi itsestäänselvyytenä?

Vierailija
09.04.2019 |

Miksi?

Kommentit (19)

Vierailija
1/19 |
09.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En pidä, mutta olen paras mies hänelle. Ylimielisesti sanottu, mutta osotan sen hänelle aina. Ei varmasti vaihtamalla parane.

Vierailija
2/19 |
09.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska se on.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/19 |
09.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset ymmärtävät, että hyvistä miehistä kannattaa pitää kiinni.

Vierailija
4/19 |
09.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten niin? En tunne yhtäkään miestä, joka pitäisi vaimoaan itsestäänselvyytenä. Ihan siinä missä minäkään en pidä miestäni itsestäänselvyytenä.

Vierailija
5/19 |
09.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi en pitäisi?

Vierailija
6/19 |
09.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se, että kaltaisellasi ryhiksellä ei riitä pelimerkit saamaan puolisoksi kuin joku hyödytön vätys, ei tarkoita että kaikki miehet ovat samanlaisia. Mene muualle ulisemaan turhautumistasi.

Vierailija
7/19 |
09.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sen takia että minulle on aivan sama vaikka ottaisi eron ja lähtisi pois.. itse asiassa toivonkin sitä salaa.

Vierailija
8/19 |
09.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sen takia että minulle on aivan sama vaikka ottaisi eron ja lähtisi pois.. itse asiassa toivonkin sitä salaa.

miehen puhetta

Vierailija
9/19 |
09.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikset ota itse sitä eroa? Tätä mä aina näissä ihmettelen, kun miestä ei kiinnosta vaimo mutta itse ei sitten kuitenkaan voi sitä eroa ottaa.

Vierailija
10/19 |
09.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikset ota itse sitä eroa? Tätä mä aina näissä ihmettelen, kun miestä ei kiinnosta vaimo mutta itse ei sitten kuitenkaan voi sitä eroa ottaa.

Jos tosi tilanne tulisi, että se vaimo sanoo ERO, niin polvillaanhan toikin on itkemässä ja paiskomassa kamoja seinään pitkin kämppää.

Vierailija
11/19 |
09.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hmm, hyvä mies kertoo naiselleen että arvostaa tätä. Kerran olin yhdessä sellaisen miehen kanssa joka ei arvostanut, piti itsestäänselvänä kotipiikana. Nykyinen mies taas avaa suunsa ja puhuu sanoja. Ei se kummoisia vaadi, tai ainakin minusta on mukavaa kun mies tulee kotiin niin hän huomaa että olen siivonnut, tai toteaa jotain tyyliin "tuoksuupa hyvältä! teitkö makkarakeittoa?". Sellainen pieni kommentti auttaa arjessa ihmeesti.

Vierailija
12/19 |
09.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En pidä itsestäänselvyytenä. Mutta ei haittaakaan vaikka hän lähtiskin. Uusia olis tarjolla mutta ei jaksas taas alkaa kouluttamaan uuttakaan.

Vierailija
13/19 |
09.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen nainen, mutta vastaan siitä huolimatta. Itse en haluaisi olla suhteessa, jossa en voisi ottaa toista itsestäänselvyytenä. Se tuntuisi liian epävarmalta. Olen aina ihmetellyt näitä puheita aiheesta.

Vierailija
14/19 |
09.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska hän rakastaa minua aika sokeasti ja olen lapsemme isä.

Vierailija
15/19 |
09.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen nainen, mutta vastaan siitä huolimatta. Itse en haluaisi olla suhteessa, jossa en voisi ottaa toista itsestäänselvyytenä. Se tuntuisi liian epävarmalta. Olen aina ihmetellyt näitä puheita aiheesta.

Oliskohan nämä sitten sellaisia italialaistyyppisiä naisia, jotka tahtovat testata rakkautta säännöllisesti, sillä se on ainoa tyyli minkä he osaavat? Olisin kai saanut joskus italialaisen naisen, mutta kuulin vasta myöhemmin hänen lähdettyään, että hän oli odottanut vain aloitettani (työkaveri, joten olin päivittäin tekemisissä). Ei luonto antanut periksi kysyä itse.

Vierailija
16/19 |
09.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin luulet, kumpaankin.

Vierailija
17/19 |
09.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin luulet, kumpaankin.

Olishan se kiintoisaa, jos sanoisi joku päivä, että tää on nyt tässä. Toivottaisin kaikkea hyvää ja toivottavasti sairaseläke riittää elämiseen.

Vierailija
18/19 |
09.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin luulet, kumpaankin.

Olishan se kiintoisaa, jos sanoisi joku päivä, että tää on nyt tässä. Toivottaisin kaikkea hyvää ja toivottavasti sairaseläke riittää elämiseen.

Varmasti riittäisi.

Vierailija
19/19 |
09.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin luulet, kumpaankin.

Varmasti riittäisi.

Ei ole tässä maassa takuuta siitä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kahdeksan yhdeksän